Ååh...den var lekker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh...den var lekker
Hva?!Aldri kjøpt et klesplagg på nett jeg
Mååå prøve
Hehe
Takk skal du haHer kommer oppdaterinenVis vedlegget 82108Vis vedlegget 82109Vis vedlegget 82110Vis vedlegget 82111Vis vedlegget 82112Vis vedlegget 82113
Sent from my iPhone using BV Forum
Hurra for detJaggu hadde jeg hoppet opp på 19![]()
Tar tilbake alt jeg sa..
I natt har jeg tørket spy og skiftet på senger tre ganger! Æsj!![]()
God morgen alle sammen
Håper alle har sovet godt![]()
Hva?!da er du flink til å holde deg unna
![]()
God morgengadd ikke å lese 600 innlegg så hopper hit
Har ikke mistet 5. Plassen enda, woho![]()
HvaDa blir desverre ingen oppdatering frå meg kl 3 i nattmen kanskje den kl 7 hvis ikkje da e for mye stress akkuratt då med unger frokost og påkledning
![]()
Håper du har hatt en fin nattDa er det straks loppekassa her! God natt frøknerskravles i morgen
![]()
Hurra, så koselig dasiste innspurt i kveld.
Venter på min meget gravide venninne som ikke klarer å holde seg unna meg i dag.
Vi har lenge fantasert om å kunne gå gravide sammen. Å nå blir det 2 mnd mellom våre barn
Gleder meg!!
Håper du har sovet godtSov godt alle. Da var det natta her og![]()
Håper du har hatt en fin nattDa er det straks natta her i huset. Snakkes imårra jenter og sov godt alle sammen![]()
Håper du har sovet godtGod natt jentersweet dreams alla i hopa
![]()
Håper du sov nydeligGod natt alleMe talast!
Haha, ble for mye for denne morgen hjernenGod morgen
Så flink du er
Gadd ikke? Hva er det for noe tull da???haha
Godt du var fornøyd med kroppen hans i det minsteEn ferjetur unna og kjøring, så ca en time
Maten var farlig god
Filmen var litt skuffende må jeg innrømme. Dessverre! Helt min type film, men dessverre. Det levde ikke opp til forventningene...Hovedpersonmannen hadde derimot en kropp jeg skulle gjerne latt være borti meg
![]()
Håper du har sovet godtÅåh digg!! Første natt uten ekg ledninger på en ukehåper på litt mer enn en time søvn i natt
natta dere
Jøss, det er jo nesten mystiskDa e jo litt morsomt, men eg våkna.. Såg inn å ser etter oppdatering og så står da oppdatert nå 04.47. Ka e odsen liksom?? Hjelpes. Så da kom det vist oppdatering fra meg likevel da.Vis vedlegget 82125Vis vedlegget 82126Vis vedlegget 82127Vis vedlegget 82128