Ojojoj, eg trur du må be mannen til Politifrue om hjelpEnda jeg hadde hengelås på kjøleskapet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ojojoj, eg trur du må be mannen til Politifrue om hjelpEnda jeg hadde hengelås på kjøleskapet![]()
Leste at det er 6 barn mellom 1-6 mnd som treng fosterfamilie no! Apropos fosterheim![]()
Ingen tvil om detdeilig å være inne!
Nei vet ikke helt hva som skjedde. Får jeg slettet det helt? Plutselig er det noe helt annet. Har jo bare vært her nå... :S tror jeg er på bærtur nå. Skjønner ingenting. Får jeg søettet det helt?
Ikkje her heller trur eg... Men det hadde vore skikkelig koselig ja!!Hadde værr så koselig det! Men tror ikke det er så lett å få med mannen på det![]()
Leste at det er 6 barn mellom 1-6 mnd som treng fosterfamilie no! Apropos fosterheim![]()
Huff...skummelt altsåKunne lett ha rulla ned liksom...bratt er den oghaha
HahaOjojoj, eg trur du må be mannen til Politifrue om hjelp![]()
Haha...helt topp med megBra med den største skravlehøna på bv?
Hahatisser meg ut!
Ja, det er nok alltid nokon som treng fosterheim, ikkje berre noMå prøve å få mitt egen barn først![]()
De virker i form og har spist greitHvordan har det gått med de i dag? Har de blitt noe bedre?![]()
Gleder megHehe, ja. Skal legge ut![]()
Ojojoj, eg trur du må be mannen til Politifrue om hjelp![]()
Det skjønner jegja. er enebarn selv. Har alltid sagt at jeg SKAL ha 2.
Har alltid savnet søsken selv.
Kliper hardt igjen!Hahaha, hørtes ikke noe særlig ut.
Blir jo så mye å vaske etterpå![]()
Flott navn daRett og slett navnet eg fikk på jobben som et brukernavn på et internt system![]()
og meir fantasi enn da hadde eg ikkje når eg sku lage meg nick her
hehehe
Sent from my iPhone using BV Forum
Må prøve å få mitt egen barn først![]()
Aha...trodde du bare var veldig glad i M&M' s!!!Fordi jeg skal ha en m&m mini i magen snartbåde mannen og jeg har fornavn som begynner på M
![]()