Skravletråd :)

Nei, nå prøver vi på vårt egent barn ❤️ men han er ikke noe villig til å adoptere nå i hvertfall... Men tiden hvis vise :)
Hvor lenge har dere prøvd? Synes det er fint å adoptere. Poenget er å ha noen å være glad i og ta vare på. Familie har ikke så mye med blods å gjøre. Det har med kjærligheten man gir og får. Den beste familien jeg har er langt fra blods. Noen som trenger oss. Ønsker deg lykke til på både det ene og det andre.

Haha, han har vært ganske sovende i hele da. Sikkert pga regn og vind ;)

Nå ligger han og koser seg med okse"muskelen" sin :p hehe
Haha bedøvet hund. Kjekt :-P

Hvor lenge har dere prøvd? Synes det er fint å adoptere. Poenget er å ha noen å være glad i og ta vare på. Familie har ikke så mye med blods å gjøre. Det har med kjærligheten man gir og får. Den beste familien jeg har er langt fra blods. Noen som trenger oss. Ønsker deg lykke til på både det ene og det andre.

Ikke så veldig lenge! Jeg har fødselsangst og det hadde jeg før jeg fikk jenten vår som er snart 6 år. Så har tatt noen år får jeg sa ja. Men jeg har ønsker å adoptere ett barn lenge før jeg fikk vår første! Vil gjerne bidra til at noen har det godt og får en familie ❤️

Ikke så veldig lenge! Jeg har fødselsangst og det hadde jeg før jeg fikk jenten vår som er snart 6 år. Så har tatt noen år får jeg sa ja. Men jeg har ønsker å adoptere ett barn lenge før jeg fikk vår første! Vil gjerne bidra til at noen har det godt og får en familie ❤️
Høres veldig fint ut. Fosterfamilie kanskje? Mange som har det vondt.

Så kjekt. Hva har du til oss i kveld. Ny oppdatering snart?

Men kan visa dåke kor koselig eg har da her for meg sjøl. Har tent lys i høst/vinterkulene mine no :) ImageUploadedByBV Forum1412796826.329886.jpg

Ellers sitt eg no her med maratontvkvelden min :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Seriøst.. :( hvordan holder du styr. Jeg er så trett nå. Tror jeg legger meg. Du får komme med en god nyhet da. Som viser at jeg ille har falt så velig langt etter

Eg bare ser på klokka eg :D Skal holde dåke oppdatert ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vedlegg

• 1412797037514.jpg
    1412797037514.jpg
    66,8 KB · Visninger: 7
Back
Topp