Da va knall fintpassa utrolig godt inn der.
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da va knall fintpassa utrolig godt inn der.
Hvor lenge har dere prøvd? Synes det er fint å adoptere. Poenget er å ha noen å være glad i og ta vare på. Familie har ikke så mye med blods å gjøre. Det har med kjærligheten man gir og får. Den beste familien jeg har er langt fra blods. Noen som trenger oss. Ønsker deg lykke til på både det ene og det andre.Nei, nå prøver vi på vårt egent barnmen han er ikke noe villig til å adoptere nå i hvertfall... Men tiden hvis vise
![]()
Haha bedøvet hund. KjektHaha, han har vært ganske sovende i hele da. Sikkert pga regn og vind
Nå ligger han og koser seg med okse"muskelen" sinhehe
Hvor lenge har dere prøvd? Synes det er fint å adoptere. Poenget er å ha noen å være glad i og ta vare på. Familie har ikke så mye med blods å gjøre. Det har med kjærligheten man gir og får. Den beste familien jeg har er langt fra blods. Noen som trenger oss. Ønsker deg lykke til på både det ene og det andre.
Høres veldig fint ut. Fosterfamilie kanskje? Mange som har det vondt.Ikke så veldig lenge! Jeg har fødselsangst og det hadde jeg før jeg fikk jenten vår som er snart 6 år. Så har tatt noen år får jeg sa ja. Men jeg har ønsker å adoptere ett barn lenge før jeg fikk vår første! Vil gjerne bidra til at noen har det godt og får en familie![]()
Høres veldig fint ut. Fosterfamilie kanskje? Mange som har det vondt.
Det synes jeg ogsåPå tide at du blir frisk!!!![]()
Er Smørblomst1 på plass ?
Så kjekt. Hva har du til oss i kveld. Ny oppdatering snart?Smørblomst e her![]()
Blir han værsyk?
Så kjekt. Hva har du til oss i kveld. Ny oppdatering snart?
Ja det var vel litt tidlig tror jeg. Hadde nok ringt og spurt om det stemmer ja
Sorry. Skjønner ikke hva som skjedde. Skulle quote noen andre. Sorry.
Seriøst..En time og 6 min igjen enda desverre![]()
Seriøst..hvordan holder du styr. Jeg er så trett nå. Tror jeg legger meg. Du får komme med en god nyhet da. Som viser at jeg ille har falt så velig langt etter
Nei vet ikke helt hva som skjedde. Får jeg slettet det helt? Plutselig er det noe helt annet. Har jo bare vært her nå... :S tror jeg er på bærtur nå. Skjønner ingenting. Får jeg søettet det helt?Begynte å lure om jeg hadde gått glipp av noe her![]()
Jeg fant denne da... Men den var nesten tomCoop XtraMaaasse sjokolade som skulle ut av sortimentet til 50%
![]()
Såå koselig! Virkelig god stemning.Men kan visa dåke kor koselig eg har da her for meg sjøl. Har tent lys i høst/vinterkulene mine noVis vedlegget 82096
Ellers sitt eg no her med maratontvkvelden min![]()