ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
All halsbrann er nok like forferdeligÅååå.... Da så. Jeg synes min er ille så vil ikke tenke på hvordan din erSkal prøve å spise litt tror jeg, er jo like sulten fordi
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
All halsbrann er nok like forferdeligÅååå.... Da så. Jeg synes min er ille så vil ikke tenke på hvordan din erSkal prøve å spise litt tror jeg, er jo like sulten fordi
![]()
Hihi... de er så søte. Må jo prøve. Får håpe på litt snø i år.Sånn er ikke mi. Eller, hun kan prøve 1 gang. Ferdig med det![]()
Tusen takkÅ neiva det din tur no da? No e eg akkuratt ferdig med å tørke her. Og begge ungene e tilbake i bhg.
Masse god bedring til dåke.
Sent from my iPhone using BV Forum
Helt enigSiden 1975 har det det vært en grense på 200kr. Da e det på tide å få økt den altså.
Takk for oppdateringBeklager at eg e litt treig med oppdateringen i dag. Hadde faktisk glemt den utmen her kommer den siste
Vis vedlegget 82010Vis vedlegget 82011Vis vedlegget 82012Vis vedlegget 82013
Så braDA var vinterdressen til minsta bestiltSparte 600 kr i forhold om jeg hadde kjøpt i butikken her
Hurra
Under 1000 kr for en reima vinterdress
![]()
God dagGod formiddag![]()
Takk for detHuff da.
God bedring til de.
Håpe ikke du blir syk også da.
Så spennendeNå er det snart på bilde/malerijakt. Skal bl.a. på skeidar og et kunstgalleri...![]()
Sååå nydelig
Haha...mammadalt?!Hmmm...sitter og strikker litt, og har en vofs som helst skal ligge trøkka inntil meg...
Han får visst en pinne dunkende i hodet innimellom![]()
Ikke noe oppkast siden i morges, men diareen holder stand...Kidsa og gubben bedre da?
Takk, der glemmer jeg alltid å kikke
Takk. Holder på å dø litt her.Gratulerer så masse Mirell !Krysser fingre og tær for spira sitter i 9 mnd denne gang
En haug med klemmer![]()
Så bra daNei, den har jeg heldigvis ikke sett noe mer til![]()
Øvelse gjør mester vettuBlir så skeiv kant. Det starter ganske bra, men blir værre og værre![]()
Nettopp lagt ungen jeg også. Sitter nå slik som din mann og synes synd på meg selv i sofaen. Vil helst sove, bør ta kjøkkenet. Hente drikke. Ikke bare hente, men faktisk drikke den. Rydde. Sette på en vask og litt annet snadder...Innom igjen mens minstemann får seg en dupp
Mellomste koser seg med iPad...og mannen synes synd på seg selv i sofaen![]()
Tusen takkSååå nydelig![]()