Du ligger nok trygt innen 30 jaEg e på 7 plass igjen og der ligg eg bra![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du ligger nok trygt innen 30 jaEg e på 7 plass igjen og der ligg eg bra![]()
Du ligger nok trygt innen 30 ja![]()
Tihi... gratulerer. Hadde nesten det i forrige mnd. Er ca halveis i mnd måletI denne stund skriver eg mitt innlegg nr 1200 denne mnd. Det har aldri skjedd i min histore på bv før![]()
GratulererI denne stund skriver eg mitt innlegg nr 1200 denne mnd. Det har aldri skjedd i min histore på bv før![]()
Hahaha herlig!!Er dette en helt normal måte å sove på ?
Mye å gjøre du da...Nettopp lagt ungen jeg også. Sitter nå slik som din mann og synes synd på meg selv i sofaen. Vil helst sove, bør ta kjøkkenet. Hente drikke. Ikke bare hente, men faktisk drikke den. Rydde. Sette på en vask og litt annet snadder...
Tihi... gratulerer. Hadde nesten det i forrige mnd. Er ca halveis i mnd målet![]()
Å fy, det er lenge!!Først hadde eldste det, så yngste. Så eldste igjen. Og no sist spydde han ei uke i strekk![]()
Da gikk jeg glipp av denDa e forresten ny om 45 min![]()
Koselig daBare bittelitt...haha
Lite her ogsåHm...i dag har jeg skravla lite kjenner jeg...
Hvordan har dere hatt det i dag da?![]()
Høyst unormalEr dette en helt normal måte å sove på ?
Takk skal du haHer e ny oppdatering jenterVis vedlegget 82038Vis vedlegget 82039Vis vedlegget 82040
Flink du erEg e på 7 plass igjen og der ligg eg bra![]()
Yeeii, gratulererI denne stund skriver eg mitt innlegg nr 1200 denne mnd. Det har aldri skjedd i min histore på bv før![]()