Her får frøkena vinterdress fra svigermor i bursdagsgaveEr det noe tilbud på vinterdresser på barnas hus? Noen som vet? Klarer ikke bestemme meg for dress. Og vil ikke bruke over 1000kr. Prinsipp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her får frøkena vinterdress fra svigermor i bursdagsgaveEr det noe tilbud på vinterdresser på barnas hus? Noen som vet? Klarer ikke bestemme meg for dress. Og vil ikke bruke over 1000kr. Prinsipp![]()
Kidsa og gubben bedre da?Håper jeg også![]()
HeldiggrisHer får frøkena vinterdress fra svigermor i bursdagsgave![]()
Nei, men det kan jo bli kaldt.Heldiggrissyns bare det er drøyt å bruke massemasse penger på det. Ikke sikkert det blir noe snø heller, haha
![]()
Er det noe tilbud på vinterdresser på barnas hus? Noen som vet? Klarer ikke bestemme meg for dress. Og vil ikke bruke over 1000kr. Prinsipp![]()
Den er fin da. Men syns vannsøyla er litt lav. Får se. Bestandig vært fornøyd med kaxs sin. Så ender vel opp på den tilsluttNei, men det kan jo bli kaldt.svigermor snakket om å kjøpe didrikson sin. Tipper hun allerede har gjort det.
Hadde vært enda bedre om de økte til 1000,-
Men får være glad for alt vi får!
HahaDe hadde noe forje uke tror eg det va? Eller uka før der. Kan jo sjekke nettsiden om det fortsatt er![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hun skal jo ikke ha den på når det regnerDen er fin da. Men syns vannsøyla er litt lav. Får se. Bestandig vært fornøyd med kaxs sin. Så ender vel opp på den tilslutt![]()
Isåfall må vi ha delt på den, for den har kommet tilbake for fullt herDuuuu? Har jeg fått halsbrannen din? Det er greit det altså, men du kunne advart meg først![]()
HahaHun skal jo ikke ha den på når det regner![]()
Den er jo også fin og braHahadu har helt rett. Men så på reflex sin, skal se på den på butikken. Spørs om det blir den.
Åååå.... Da så. Jeg synes min er ille så vil ikke tenke på hvordan din erIsåfall må vi ha delt på den, for den har kommet tilbake for fullt herunner deg det virkelig ikke!
Hahajeg vet. Men jeg gadd ikke
![]()
Ja, mi er litt forsiktig av segDen er jo også fin og bratror hun valgte didrikson sin pga at den skulle være mest slitesterk. Hard bruk i denne alderen.
Vet. Koster 999 på xxl tror jeg.Didrikson har de til 1099
Sent from my iPhone using BV Forum
Her skal alt prøvesJa, mi er litt forsiktig av seg![]()
Sånn er ikke mi. Eller, hun kan prøve 1 gang. Ferdig med detHer skal alt prøves![]()
Vet. Koster 999 på xxl tror jeg.