Skravletråd :)

Er det noe tilbud på vinterdresser på barnas hus? Noen som vet? Klarer ikke bestemme meg for dress. Og vil ikke bruke over 1000kr. Prinsipp :p
Her får frøkena vinterdress fra svigermor i bursdagsgave ;)

Her får frøkena vinterdress fra svigermor i bursdagsgave ;)
Heldiggris :) syns bare det er drøyt å bruke massemasse penger på det. Ikke sikkert det blir noe snø heller, haha:p

Er det noe tilbud på vinterdresser på barnas hus? Noen som vet? Klarer ikke bestemme meg for dress. Og vil ikke bruke over 1000kr. Prinsipp :p

De hadde noe forje uke tror eg det va? Eller uka før der. Kan jo sjekke nettsiden om det fortsatt er :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, men det kan jo bli kaldt. :) svigermor snakket om å kjøpe didrikson sin. Tipper hun allerede har gjort det.
Den er fin da. Men syns vannsøyla er litt lav. Får se. Bestandig vært fornøyd med kaxs sin. Så ender vel opp på den tilslutt :)

De hadde noe forje uke tror eg det va? Eller uka før der. Kan jo sjekke nettsiden om det fortsatt er :)

Haha:) jeg vet. Men jeg gadd ikke :p

Isåfall må vi ha delt på den, for den har kommet tilbake for fullt her :eek: unner deg det virkelig ikke!
Åååå.... Da så. Jeg synes min er ille så vil ikke tenke på hvordan din er :confused: Skal prøve å spise litt tror jeg, er jo like sulten fordi:p

Den er jo også fin og bra :) tror hun valgte didrikson sin pga at den skulle være mest slitesterk. Hard bruk i denne alderen.
Ja, mi er litt forsiktig av seg :)

Vet. Koster 999 på xxl tror jeg.

Åhh. Den lurte eg ei stund på å kjøpe til eldste her. Men reima tec dressen hans passer i år og. Så tror ikkje eg gidder å bruke penger på det. Mulig han får seg ein til jul :) hvis eg ikke finner noe anna. Stort problem å finne julepresanger til de.

Back
Topp