Skravletråd :)

Woooow!! Regjeringen foreslår å øke netthandel fra andre land fra 200 til 500 kr!!!! Da hadde vært så bra om da gjekk gjennom!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Woooow!! Regjeringen foreslår å øke netthandel fra andre land fra 200 til 500 kr!!!! Da hadde vært så bra om da gjekk gjennom!!!

Wow, har de tenkt å slå på stortromma? :D

Nei sorry nå er jeg helt død i kroppen min :p

Hadde et lite håp i Albert istad, men han ligger med rompa utafor sofakanten og sover...:rolleyes:

Får vel gjøre det sjøl da!!! :p
Hehe

Wow, har de tenkt å slå på stortromma? :D

Ja, virkelig :D hihihi. Men det hjelper no litt på. For det eg bestiller så kommer det alltid litt over 200. Men høre no at de andre partiene ikkje er enige i økningen :( så da blir det vel ikke noe av det uansett. :/

Ja, virkelig :D hihihi. Men det hjelper no litt på. For det eg bestiller så kommer det alltid litt over 200. Men høre no at de andre partiene ikkje er enige i økningen :( så da blir det vel ikke noe av det uansett. :/

Det er jo lov å håpe da :)
Den 200 grensa er jo latterlig lav, så det hadde jo hjulpet om de bare hadde økt til 300 og faktisk ;)

Last edited:
Mhm. Men de andre partiene er jo tidligvis ikke enig i 500kr en gang :(

Sure partier... de har sikkert en sånn deal at de får handle eller noe uansett så hvorfor skal folket få det. ;) nei da.. bare konspirasjonsteorien som prater til meg :D sett for mye film ;)

Sure partier... de har sikkert en sånn deal at de får handle eller noe uansett så hvorfor skal folket få det. ;) nei da.. bare konspirasjonsteorien som prater til meg :D sett for mye film ;)

Hehe. :D følge dåke med på budsjettet jenter?

Back
Topp