Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei sorry nå er jeg helt død i kroppen minKommer du hit etterpå da eller?![]()
Endelig færdigKos deg med det![]()
Helt suverent hadde det værtWoooow!! Regjeringen foreslår å øke netthandel fra andre land fra 200 til 500 kr!!!! Da hadde vært så bra om da gjekk gjennom!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Woooow!! Regjeringen foreslår å øke netthandel fra andre land fra 200 til 500 kr!!!! Da hadde vært så bra om da gjekk gjennom!!!
Nei sorry nå er jeg helt død i kroppen min![]()
Ja det hadde vært supert. De kunne gjerne dobblet den igjenWoooow!! Regjeringen foreslår å øke netthandel fra andre land fra 200 til 500 kr!!!! Da hadde vært så bra om da gjekk gjennom!!!
Wow, har de tenkt å slå på stortromma?![]()
Ja det hadde vært supert. De kunne gjerne dobblet den igjen![]()
Helt suverent hadde det vært![]()
Ja, virkelighihihi. Men det hjelper no litt på. For det eg bestiller så kommer det alltid litt over 200. Men høre no at de andre partiene ikkje er enige i økningen
så da blir det vel ikke noe av det uansett. :/
Det er jo lov å håpe da
Den 200 grensa er jo latterlig lav, så det hadde jo hjulpet om de bare hadde økt til 309 og faktisk![]()
Sure partier... de har sikkert en sånn deal at de får handle eller noe uansett så hvorfor skal folket få det.Mhm. Men de andre partiene er jo tidligvis ikke enig i 500kr en gang![]()
Å neiGod morgen
Hjemme med to syke små og en syk mann
Diare og oppkast...litt å gjøre kan du si![]()
309? Hihi. E det det du handler for?![]()
Gratulere! !!Vis jeg gir deg ett par ord. 2 rød streker
Sure partier... de har sikkert en sånn deal at de får handle eller noe uansett så hvorfor skal folket få det.nei da.. bare konspirasjonsteorien som prater til meg
sett for mye film
![]()
Hahaha
Bomma visst litt på talla der. Skulle jo stå 300 da![]()
Nei... men mye, mange filmerHehe.følge dåke med på budsjettet jenter?