Nei. Men hunden min hater regn. Hun må bruke regnjakke. "Piner" ser heller inne tissatrengt xDHaha
Skumle regnet!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Men hunden min hater regn. Hun må bruke regnjakke. "Piner" ser heller inne tissatrengt xDHaha
Skumle regnet!!![]()
Gikk bra! Full panikk og rett på plassen sin. Det var ikke noe godt. Uff og uff..Hehe. Mye uffing her og i regnet
Hvordan går det?
Hun er ikke helt enig. Ingenting er vedre en å holde seg inne da. Regner det på morgenen så ser hun dumt på meg inne mens jeg står ute å skal få henne ut. Lettere å bruke båndDet er så gøy å gå tur i regn...![]()
Det vil jeg troJaaa!! Var fantastisk å få han hjem![]()
Helt sprøtt hvor mye det har blittWOW! Artig da! Jeg syntes det var stort med 10000 her
![]()
Ja, gjør visst detBare koselig. Du holde deg på 1.plassen du
Sent from my iPhone using BV Forum
Helt santNei det blir du nok ikkemen det er vell den beste jobben å ha
![]()
Hehe...ja, rart jeg ikke har senebetennelseOmgsnakk om å trimme fingrene her inne
![]()
Mmm...du koser degVarme ciabatta med egg, nam nam![]()
Det gjorde ikke jeg heller...Orker faktisk ikke skrive så mye i kveld...
Haha![]()
Var ferdig kl 22.00dere har skravlet godt i dag å ser jeg
![]()
Blir ikke noe med meg i morgen heller trur jegfår se! Må ta helge vasken av huset
![]()
Hjørnefotball ja, det er jo knallgøy.Kanskje vi må ha det også
Min ogsåJa, det va ein av favorittane mina hvertfall![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Bedre å holde seg sikkertHun er ikke helt enig. Ingenting er vedre en å holde seg inne da. Regner det på morgenen så ser hun dumt på meg inne mens jeg står ute å skal få henne ut. Lettere å bruke bånd
Vi hadde akkurat "max flaks" med at vi gikk ut å det begynte å hølje ned. Kom inn... stoppet. Nå er det en snurt og stakkarst hund på siden av meg. Når jeg spurte om vi skulle snu, var hun ikke vond å be.Bedre å holde seg sikkert
Elsker dyr med personlighet ^^
Dem er ekstremt raske da.. ikke som på en vanlig da. Da det må luktes og lete nøye etter riktig plass. Eller tusen plasser. Mi søyt ute når vi gikk. XDVinden er så å si borte og regnet er på plassTil bikkjas store skrekk her også
Men fikk hu nå ut og hu har vel aldri pissa så fort før
![]()
Eldste sover enda. Sover mye bedre tydligvis uten vinden som uler og knirker hele huset.
Så da legger jeg meg litt tilGod morgen til dere der ute. God natt litt til fra meg
![]()
Det gav seg i 6 tiden . Så har fått sovet i ca en timeUff da så kjedelig. Håper det ga seg litt utover natten
Den er helt suverenSofaen er deilig den![]()