ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
OmgHurra for mitt innlegg nummer 86.000 !!!!
Haha...seriøst....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OmgHurra for mitt innlegg nummer 86.000 !!!!
Haha...seriøst....![]()
Så absoluttHihi. Kanskje detmen eg klara meg no endo
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Så absolutt![]()
Kjekt å prøve det først, ja![]()
Nesten, har igjen litt tråder på ørene. Men det tar jeg i morgen, orker ikke mere ikveld![]()
Det var litt ironisk![]()
Uff ja det skjønner jeg, måtte igjennom noen skuffelser selv før den satt. Men håper du får positiv!
Hehe, jeg har vært mye på i siste. Jeg roer meg jeg altsåMen planen e jo egentlig å ta igjen deg. Men har begynt å innse mine begrensninger der jahihi
Sent from my iPhone using BV Forum
Kan legge ut bilde i morgenFår vi se når du blir ferdig?![]()
Sofaen er deilig denGod bedring og lykke til med testing
Kvelden har vært som vanlig...godt plassert i sofa![]()
Greit at syklusene blir kortere jaHåper alle får positiv som vil ha det
Positive for min del nå er jo at om tr kommer har jeg brått hatt en syklus som er kortere enn 35 dager!!
JIPPI!!!
Eller, har jo det uansett![]()
Da er vi toOrker faktisk ikke skrive så mye i kveld...
Haha![]()
Greit at syklusene blir kortere jamen beste hadde vært to rosa streker
Har inntrykk av at man skravler mindre og mindre muntlig nå til dags. Tenåringen i huset her snakker mer med vennene sine på diverse program gjennom mobilen enn ansikt til ansikt (har vi voksne inntrykk av).Skal gå å legge meg nå da
Kom akkurat hjem fra venninna mi hvor det har gått i brusdrikking og skravlingKoselig å gjøre det muntlig også innimellom
God natt da
![]()
Jeg var nok ikke detJeg er våken igjen
Men det er vel ikke du...![]()
Kommer bare innom for å si god natt. Mistet hvertfall ikke 9. plassen min i dag da! Får se om jeg får tid til skravling i morgen på dagen, innom kommer jeg uansett. Etter middag er det babysvømming og etter at ungen er i seng blir det kjærestekveld siden den i dag ikke ble noe av. Ungen har fri fra barnehagen de fleste onsdager og hun liker ikke at jeg sitter med mobilen. Sov godt alle hønerklokk klokk
![]()
Kommer bare innom for å si god natt. Mistet hvertfall ikke 9. plassen min i dag da! Får se om jeg får tid til skravling i morgen på dagen, innom kommer jeg uansett. Etter middag er det babysvømming og etter at ungen er i seng blir det kjærestekveld siden den i dag ikke ble noe av. Ungen har fri fra barnehagen de fleste onsdager og hun liker ikke at jeg sitter med mobilen. Sov godt alle hønerklokk klokk
![]()