Skravletråd :)

Det var litt ironisk :p
Uff ja det skjønner jeg, måtte igjennom noen skuffelser selv før den satt. Men håper du får positiv!

Håper alle får positiv som vil ha det :D

Positive for min del nå er jo at om tr kommer har jeg brått hatt en syklus som er kortere enn 35 dager!! :D
JIPPI!!!

Eller, har jo det uansett ;)

Orker faktisk ikke skrive så mye i kveld... :oops:
Haha :D

Håper alle får positiv som vil ha det :D

Positive for min del nå er jo at om tr kommer har jeg brått hatt en syklus som er kortere enn 35 dager!! :D
JIPPI!!!

Eller, har jo det uansett ;)
Greit at syklusene blir kortere ja ;) men beste hadde vært to rosa streker

Skal gå å legge meg nå da :p
Kom akkurat hjem fra venninna mi hvor det har gått i brusdrikking og skravling :D Koselig å gjøre det muntlig også innimellom :p God natt da :D
Har inntrykk av at man skravler mindre og mindre muntlig nå til dags. Tenåringen i huset her snakker mer med vennene sine på diverse program gjennom mobilen enn ansikt til ansikt (har vi voksne inntrykk av). ;)

Kommer bare innom for å si god natt. Mistet hvertfall ikke 9. plassen min i dag da! Får se om jeg får tid til skravling i morgen på dagen, innom kommer jeg uansett. Etter middag er det babysvømming og etter at ungen er i seng blir det kjærestekveld siden den i dag ikke ble noe av. Ungen har fri fra barnehagen de fleste onsdager og hun liker ikke at jeg sitter med mobilen. Sov godt alle høner:D klokk klokk:p

Kommer bare innom for å si god natt. Mistet hvertfall ikke 9. plassen min i dag da! Får se om jeg får tid til skravling i morgen på dagen, innom kommer jeg uansett. Etter middag er det babysvømming og etter at ungen er i seng blir det kjærestekveld siden den i dag ikke ble noe av. Ungen har fri fra barnehagen de fleste onsdager og hun liker ikke at jeg sitter med mobilen. Sov godt alle høner:D klokk klokk:p

Hehe :D
Sov godt og drøm søtt ;)

Natta :) sov godt ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp