Skravletråd :)

Flott kveld...
Forkjølelsen har virkelig tatt overhånd..
Å Vesla ar dårlig planer om å sove.. :mad:
Sliten...
Attpå til har jeg IKM i dag.. :P
Å TR lar fortsatt vente på seg..
Tester i morgen hvis det ikke skjer noe i løpet av natta :P

Hvordan har kvelden deres hvert?

Der fekk eg pluttselig for meg at det var oppdatering. Meeeen hjernen min kødda me meg :p 20 min igjen :p :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei. Eg stresser heller ikke. Barnehagen stresser nok på mine vegne :p men han har vært kjempe sein med alt anna. Så skjønner godt han e treig på da og. :p

Bra at barnehagen tar initiativ. Mange barnehager som ikke bryr seg, og som forsinker prosessen.

Bra at barnehagen tar initiativ. Mange barnehager som ikke bryr seg, og som forsinker prosessen.

Ja, men de forteller meg kordan eg skal gjøre det hjemme. :p og hjemme og bhg e ikkje det samme :p så blir litt irritert av og til :p men veldig bra de bryr seg i bhg og det som skjer der :)

Siden 2011. Har ikke vært så aktiv før nå i det siste
Aha, det er noen år det. Jeg ble medlem noen mnd før termin i juli 2013 og venter en ny i januar 15, som mest sansynelig kommer i Des 14. Har vært mest aktiv fra desember 13, da vi begynte å prøve på nr 2.

Flott kveld...
Forkjølelsen har virkelig tatt overhånd..
Å Vesla ar dårlig planer om å sove.. :mad:
Sliten...
Attpå til har jeg IKM i dag.. :P
Å TR lar fortsatt vente på seg..
Tester i morgen hvis det ikke skjer noe i løpet av natta :P

Hvordan har kvelden deres hvert?
Oi, dette var spennende. Og hvorfor har du ikke testet i dag? Du er gaaaal!

Jippi!! Så gøy!! Jeg så svaret ditt i sta. Former kan man ikke gjøre så mye med. Har du tatt test? Har tr kommet? Hva skjer egentlig?

:D
Da må du sende meg mld om hvor jeg skal dukke opp da. Du fant meg vel på fb, gjorde du ikke? ;)

Ingen tr enda, men forventet i morgen...hatt bittelitt brunt utflod i dag da :confused:
Venter med ny test på torsdag eller fredag om tr ikke dukker opp, men var negativ i går :p

Var hos legen igår og kom vel fram til at jeg antakeligvis har mistet en del jern pga sa, så nå stapper jeg i meg jerntabletter og håper formen kommer seg litt ;)

Kort sagt det som skjer :p haha

Har du hatt en bra kveld da?
Hatt mye murringer og sånt da, men vet ikke hva som skjer :confused:

Aha, det er noen år det. Jeg ble medlem noen mnd før termin i juli 2013 og venter en ny i januar 15, som mest sansynelig kommer i Des 14. Har vært mest aktiv fra desember 13, da vi begynte å prøve på nr 2.

Ja, men liker ikke gjøre noe stort ut av meg selv så jeg holder meg mest på termingruppa. Liker et sted hvor man kan være litt anonym. Er flere jeg vet hvem er i virkeligheten, som jeg helst ser ikke vet hvem jeg er.

Blir stas med ny baby i hus:)

Oi, dette var spennende. Og hvorfor har du ikke testet i dag? Du er gaaaal!
Jeg har ikke orket.. Hvert så sliten pga jeg er syk har jeg har ikke orket å teste for å bli skuffa..
tenkte at hvis TR kommer så kommer den :P

Ja, men de forteller meg kordan eg skal gjøre det hjemme. :p og hjemme og bhg e ikkje det samme :p så blir litt irritert av og til :p men veldig bra de bryr seg i bhg og det som skjer der :)

Noen kan bli litt ivrige. Ganske stor forskjell på hjemme og barnehage syntes vi når eldste ble bleiefri.

Back
Topp