Så hyggelig. Hvor hører du egentlig til? Eller hvor henger du mest?
Henger bare på juni 12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig. Hvor hører du egentlig til? Eller hvor henger du mest?
Skjønner ikke heltJammen, ikke på den måten, skjøten er liksom hvit i mellom og det ser egentlig stilig ut. Det skal være sånn om du skjønner...
Det blir fort en vanesak, og da er det noe annet som er gøy. Ikke noe gøy her heller. Men ho hadde bedt om å gå på do i barnehagen i dag, så kanskje det er håp i nær fremtid![]()
Flaks jaHaha...har også en mann som er livredd rosa
Flaks for han at vi fikk tre gutter liksom![]()
Hei! Så du ser ikke etter svaret mitt på oppdateringen heller?God kveld
For en gangs skyld så gidder jeg ikke å lese meg opp over 600 innlegg, så jeg hopper inn her jeg
Håper alle har hatt en fin kveld?![]()
Derfor vi tok doring i stedet. Da får hun ikke reist seg opp![]()
God kveldGod kveld
For en gangs skyld så gidder jeg ikke å lese meg opp over 600 innlegg, så jeg hopper inn her jeg
Håper alle har hatt en fin kveld?![]()
Har du vært medlem lenge?åja. Har ikke fulgt med så godt i det siste![]()
I bhg går han uten bleie og aldri uhell. Men med en gang vi kommer hjem tisser han i buksa eller vil ha bleie på.
Sent from my iPhone using BV Forum
Aha, du er der inne ja! Hørt at det er ganske aktiv gruppe.på juni12 gruppa
Det har vi. Jeg henger mye på januar 15 også jeg da, venter ei ny frøken.
Stille mange steder i dag visst nok.Henger bare på juni 12Men var så lite liv der i kveld...
Dumt dem ikke har tid til det da :/Har prøvd, men får til svar at det ikke alltid passer sånn... Vel vel..hun gjør det jo ikke med én gang man setter henne der. Må jo sette av litt tid og sånn...
Har du vært medlem lenge?
Stille mange steder i dag visst nok.
Hei! Så du ser ikke etter svaret mitt på oppdateringen heller?
Så flinkVi er langt unna det stadiet ennå. Men vi stresser ikke ennå
Jippi!! Så gøy!! Jeg så svaret ditt i sta. Former kan man ikke gjøre så mye med. Har du tatt test? Har tr kommet? Hva skjer egentlig?Huleboer! :
Jeg vet ikke om du fikk med deg svart mitt istad, for jeg gidder faktisk ikke lese meg opp
Ingen planer til fredag, så jeg er med på sofahenging og ting du ikke vil snakke om på hverdager jeg
Forutsatt at formen ikke går nedover da![]()
God kveldden forstår jeg!
Fin kveld her, enn der?