Skravletråd :)

Jammen, ikke på den måten, skjøten er liksom hvit i mellom og det ser egentlig stilig ut. Det skal være sånn om du skjønner...
Skjønner ikke helt :p bilde!!

Det blir fort en vanesak, og da er det noe annet som er gøy. Ikke noe gøy her heller. Men ho hadde bedt om å gå på do i barnehagen i dag, så kanskje det er håp i nær fremtid:)

I bhg går han uten bleie og aldri uhell. Men med en gang vi kommer hjem tisser han i buksa eller vil ha bleie på.

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha...har også en mann som er livredd rosa:p
Flaks for han at vi fikk tre gutter liksom:p
Flaks ja :D mannen la ikke skjul på at han hadde lyst på en gutt, men han gleder seg til å møte frøkna vår. Får se om det blir gutt neste gang? :)

Huleboer! :
Jeg vet ikke om du fikk med deg svart mitt istad, for jeg gidder faktisk ikke lese meg opp :p

Ingen planer til fredag, så jeg er med på sofahenging og ting du ikke vil snakke om på hverdager jeg :)

Forutsatt at formen ikke går nedover da ;)

Hei! Så du ser ikke etter svaret mitt på oppdateringen heller?

Dessverre så gjør jeg ikke det. Tar jo en evighet om du ikke vet nøyaktig hvor den ligger? ;)

Så flink:) Vi er langt unna det stadiet ennå. Men vi stresser ikke ennå

Nei. Eg stresser heller ikke. Barnehagen stresser nok på mine vegne :p men han har vært kjempe sein med alt anna. Så skjønner godt han e treig på da og. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Huleboer! :
Jeg vet ikke om du fikk med deg svart mitt istad, for jeg gidder faktisk ikke lese meg opp :p

Ingen planer til fredag, så jeg er med på sofahenging og ting du ikke vil snakke om på hverdager jeg :)

Forutsatt at formen ikke går nedover da ;)
Jippi!! Så gøy!! Jeg så svaret ditt i sta. Former kan man ikke gjøre så mye med. Har du tatt test? Har tr kommet? Hva skjer egentlig?

God kveld :) den forstår jeg!

Fin kveld her, enn der?

Sliten, men har vært en grei kveld på kurs :)

Kaka ble godt mottatt og :D

Skjedd noe spennende her da?

Back
Topp