Det er absolutt verdt å juble forHaha, jaFint det også da
Så blir jo vi så glad når vi slapp å tenke på middag i dag også liksom
Hihi. Bonus
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er absolutt verdt å juble forHaha, jaFint det også da
Så blir jo vi så glad når vi slapp å tenke på middag i dag også liksom
Hihi. Bonus
![]()
Si det du7 min siden sist innlegg? Ka skjer her jenter?![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, vi skal bytte noen vinduer og dører og etterissolere litt, ha skyvedørsgarderober, gulv, smartpanel og masse annet småtteriSkal dåke handle andre ting og siden det kommer på 100.000 eller?
Du sikkert?!Hvem er flink nå?
Si det du![]()
Jobben er kjip, men resultatet blir garantert supertSyntes jeg også duikke ironisk i det hele tatt.. Men, det blir jo veldig fint til slutt, elsker fargen vi har valgt
![]()
Vi får prøve igjen i morgen kanskje?!Men jeg skulle jo vise alle dere hvor teit det var.
Ja, vi skal bytte noen vinduer og dører og etterissolere litt, ha skyvedørsgarderober, gulv, smartpanel og masse annet småtteriblir fort litt penger da...
Hahaha! Dette var dagens! Forstår frustrasjonen daBlir så sint!!! Lillebror har funne ut at hvis vi bare drar tissen opp over bleiekanten kommer det vannså no e det konstant vått i senga. Og sjøl om eg har nattdrakt på åpner han bare glidelåsen, drar opp tissen
![]()
![]()
![]()
Hihi...det er jo flottIkke no stress liksomstress less
Hva er dommen?Nei tror du alltid har vært over meg?Må sjekke.
Hadde jo ikke noe valg?!Du tør det altså?![]()
MarrakechJobben er kjip, men resultatet blir garantert supert
Hvilken farge blir det?
Så absolutt. Måtte hente lader i sta, men nå nærmer jeg meg.Hihi nei det var en rolig kveld i dag!
Hahaha! Dette var dagens! Forstår frustrasjonen da![]()
Å nei??? Gjør noe med det da!!Oi... Jeg raser enda! Hvor skal dette ende????!
Jepp, blir detSå koselig daMamma og snuppatid da?
![]()
Noe må jo ha skjedd allikevel daDet kan se sånn ut, men på en annen side har jeg flasker fra fjerde plass til niende plass, så skravle har dem gjort!
Jeg har ikke rota!Jaaaaaa ja![]()
har rota i heile dag eg også
![]()
Ville ikke ha kjærestekveld???Han har bare støvsugd og ville ikke ha kjærestekveld før tilskodarar halv ni... Hm....