Skravletråd :)

Da er jeg på deres nivå igjen:D
Gikk kjapt selvom jeg har vært på jobb idag...
Stikker en tur i butikken, så prates vi etterpå:D

Flott med skravling jenter :)

Vi har mange nye medlemmer nå, kan dere hjelpe meg med å ta vare på dem, dra dem inn i varmen og svare på trådene dems?
Det kan noen ganger bli litt "klikkete" i slike skravletråder, så jeg håper dere er imøtekommende mot de nye også, så dem ikke forsvinner igjen ;)

Syntes jeg også du :rolleyes: ikke ironisk i det hele tatt.. Men, det blir jo veldig fint til slutt, elsker fargen vi har valgt :)
Hvilken farge har dere valgt :D Alltid gøy med sluttresultatet :D

Vi har mange nye medlemmer nå, kan dere hjelpe meg med å ta vare på dem, dra dem inn i varmen og svare på trådene dems?
Det kan noen ganger bli litt "klikkete" i slike skravletråder, så jeg håper dere er imøtekommende mot de nye også, så dem ikke forsvinner igjen ;)
Ønsker alle nye hjertelig velkommen:D
Bare koselig det da!

Kordan går det? Kommer du videre i prosjektet? :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Nå er det bare ett strøk maling igjen :D fantastisk! Og fargen er så lekker! Har så smått startet på montering, men tar meg litt fri nå, det syntes jeg er fortjent! :)

Selfølgelig :D Alle er hjertelig velkomne her !! :D

Mandager er jo kjent for å være litt slitsomme :) nå når jeg bare er hjemme synes jeg hver dag er slitsom. Men liker helgene likevel, for da er gubben litt mer tilstede.
Jeg er ofte mer sliten på tirsdager enn mandager faktisk...

Back
Topp