Ser deg senereNei, får vel gå en tur med vofsen før jeg lager noe mat vel...
Stikker kanskje innom en tur i kveld etter kurset
Snakkes![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser deg senereNei, får vel gå en tur med vofsen før jeg lager noe mat vel...
Stikker kanskje innom en tur i kveld etter kurset
Snakkes![]()
Så snill du erHar bakt krydderkake som jeg tenkte å ta med på kurset![]()
Kos deg på kursTror faktisk ikke jeg orker å lage den middagen jeg..
Må dra om 40 min :/
Ble ikke skikkelig mye kjærestekveld... Nå er vi nerder på hver vår kant og skal visst være det en times tid.Kjærestekveld er koselig![]()
Er folk lei allerede??Hva har skjedd med dere idag? Det er jo ikke mange mange sider å gå igjennom .![]()
Stue/kjøkken... Vi skal rive veggen, så det blir litt halvveis åpen løsning.Den ser veldig fin utvar det stua du skal ha denne?
Hørtes ustyrtelig morsomt utHulerboermannen skal bort og jeg blir sittende her alene. Du kan komme hit også kan vi putte i oss masse vi ikke skal snakke om på hverdager og ligge rett ut på sofaen i joggedressen og baksnakke litt?
Nei, så kjedelig daTror alle har sluknetAlle har skravlet seg lei. Hihi
Hurra liksomWow! Uki idag![]()
Kanskje jeg kan få tilbake 4. plassen min...Det lurte jeg også på.. Eller vertfall nå. Det var skikkelig dødt her![]()
JøssHva skjer?? Jeg har de 6 siste innleggene!
Det er jo oppdatering om 20 min også!
Jeg har også lagd uglelue. Den er kjempefinHvilke farger lager du i nå?ugleluene er sååå søte
![]()
Så morsomt daFull pakket dag på meg i dag. Driver å rydder ut av badet. Synes badet er lite, men gud hvor mye rart man får plass til. Og vi har bare bodd her i 3 år. Men til poenget som jeg ville dele... fant et smykkeskrin. I skrinet lå det en ring. En sånn der humør ring. Hvis noen husker sikkert fra forrige år tusen xD
Tok den på... og gjett hva.. jeg er veldig, veldig glad. Det er humøret mitt i følge ringen.. enda jeg tømmer bad og er sliten. Så er jeg veldig glad. Tihi.. bare var litt morsomt. Siden det stemte.
Ååh...så nydelig
Skal hun gi den bort? Hvorfor rosa? Det er liisjja vi snakker om?Hun hekler de i rosa og hvit nå om jeg ikke husker feilKjempe fine!!
Ganske sprøttDet er helt sykt...
Har skjønt detHun er på kurs![]()
Vi får se om hun kan først daDet hørtes så koselig ut!!
Bra, da blir jo uka kortHar gått i hele dag og trodd det var mandag![]()
JadaUff da...ta deg av lillesøster du![]()