Såppas ja, så gøyHar et par år igjen til svart
Rødt med 1 svart stripe av 3...
Jeg begynte i 2003 og trente et år, hadde opphold på 9-10 år og begynte igjen i 2013
Stortrives som instruktør for junior. 6-8 år![]()
Artig sikkert å være instruktør
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såppas ja, så gøyHar et par år igjen til svart
Rødt med 1 svart stripe av 3...
Jeg begynte i 2003 og trente et år, hadde opphold på 9-10 år og begynte igjen i 2013
Stortrives som instruktør for junior. 6-8 år![]()
Haha det er mange innleggDu veit du ikkje har vore innom skravletråden på ei stund når det er 5853 uleste innlegg...
Hihi spør fordi jegDet har hun sikkert ikke lov til å sihehe
Kjærestekveld er koseligVet ikke enda. Hulerboermannen skal støvsuge og vaske gulv hvertfall. Mulig vi skal ha kjærestekveld. Vi får se...
Den ser veldig fin utIkke mmye å ta bilder av enda. Må nok ha gulv fra pergo istedet for alloc... Da blir det detteVis vedlegget 81881
Fordel det jaSånn er det med de som viser dem er keen på å legge igjen myyyye penger![]()
NopeHar du ikke? Ikke på mc donalds engang?Jeg spiste det mye i USA
![]()
Kos degNå må jeg faktisk hente gærningene! Snakkes senere![]()
Bra å sette seg målKjempe fint det også!Må jo holde meg i nærheten av deg vetdu!
Jeg kan ikke gi meg nå. Skal ha 1200 ila dagen tenker jeg! Kanskje !
![]()
God turNei, får vel gå en tur med vofsen før jeg lager noe mat vel...
Stikker kanskje innom en tur i kveld etter kurset
Snakkes![]()
Så snill du erHar bakt krydderkake som jeg tenkte å ta med på kurset![]()
Jada vi takler det fintSå lenge dere takler det, så er jo det det viktigste da ihvertfall![]()
Uffda hørtes ikke så gøy ut! Men kanskje det blir spennende?Mulig kjærestekveld tror jeg.
Men JEG skal noe
Hihi
Jeg skal prøve å slite meg gjennom et kurs fra 1730 - 2100![]()
Ja men vi får se, er ikke i så veldig skravlehumør kjenner jegBra å sette seg mål![]()
Uffda hørtes ikke så gøy ut! Men kanskje det blir spennende?
TakkSender deg masse styrke! Lykke til![]()
Ja klart, det skjønner jeg!Veldig spennende, men slitsomt når formen ikke er med meg![]()
Dabbet av jeg ogsåJa men vi får se, er ikke i så veldig skravlehumør kjenner jeg![]()