Hun satt meg ikke opp på ny time før om en mnd, så kan jo ikke ha gjort så myeom en mnd blir jo mest sannsynlig siste timen hos hun faktisk
![]()
Åjj. Så spennende.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun satt meg ikke opp på ny time før om en mnd, så kan jo ikke ha gjort så myeom en mnd blir jo mest sannsynlig siste timen hos hun faktisk
![]()
Det er nok det. Håper vi får igjen for det når vi blir gamleDerfor man har barn er det ikke det da?hahaha
Det var på tide!!God morgenda våknet jeg også
skravlehøner
![]()
Hvordan gikk det?Skal til jordmor nå om 8 minutter![]()
Du må jo ikke glemme det da! Hvordan er halsen?Ååååhr. Jeg glemte å spise før jeg gikk. Så nå er jeg sulten !![]()
Action! Hvor hvor?Kan man bli sparka ut for å gi noen ett litt vel frekt svar? Jeg brennte litt av i en annen tråd også kan jeg ikke redigere innleggene mine....
Jeg også!Nei, man har vel lov å si seg uenig i ting å fortelle ka en mener? No blei eg nysgjerrigvil lesa
![]()
Vi får levert spisestue imorgen etter kl17 liksom. Ja, når da liksom?Venter på Bring som skal levere kjøkken.. Er så morsomt å vente på noe som kommer "mellom 9-15"er nok sikkert rett rundt hjørnet, gleder meg til å begynne å skruuuu!
![]()
Hahaha dere altsåHar ikke glemt oppdateringen altså. Her kommer denVis vedlegget 81868Vis vedlegget 81869Vis vedlegget 81870Vis vedlegget 81871
Da gikk det jo greit på kontroll daDet gikk greit detlitt høyt blodtrykk , og litt lav blodprosent. Men sånt må vel man regne med
![]()
NeidaÅjj. Så spennende.kan ikkje ha vært noe av betydning da nei
![]()
Klart det! Når jeg får det til er det fullt muligHaha...det er jo ikke mulig![]()
Hvordan gikk det?
Du må jo ikke glemme det da! Hvordan er halsen?
Ja det gikk greitDa gikk det jo greit på kontroll da![]()
Æsj. Prøv milkshake-triksetJa det gikk greithadde ikke forventet noe annet egentlig
![]()
Halsbrannen er der ennå![]()
Nettopp.. Blir litt matt av å vente! Nå er stua fylt opp med kjøkkenskap og tilbehør, når jeg tenker på monteringsjobben vi har foran oss har jeg egentlig mest lyst til å grineVi får levert spisestue imorgen etter kl17 liksom. Ja, når da liksom?![]()
vi jenter altså.. Måtte selvfølgelig inn og sniklese selv!Jeg også!
Ja skal forbi en milkshakeshappe idag , så da skal jeg kjøpeÆsj. Prøv milkshake-trikset![]()
Hahaha dere altså![]()
Ja har skjønt det er viktigHihi. Må ha det på plass vettu![]()
Neidavet ikke om legen er helt enig , men vi får nå bare vente å se
kontroll på føden igjen om 13 dager
![]()