Sånn, nå er jeg hjemme igjen. Fant mye greier og regner med vi bestiller mesteparten derfra.Spennende! Håper du finner det du vil ha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn, nå er jeg hjemme igjen. Fant mye greier og regner med vi bestiller mesteparten derfra.Spennende! Håper du finner det du vil ha![]()
Lillesøss ringte gråtende og lurte på om jeg kunne komme (hun er 13, har autisme/asperger og hadde kranglet med pappa) så da forsvinner jeg en stund. Happy skravling folkens![]()
Jeg skal få beskjed når elfa kommer på tilbud. Jeg skal handle for rundt 100.000 der, så han skulle jukse og fortelle meg i forkant at det kommer tilbud på det.Spennende
Gi en oppdatering på hva du finner ut da. Trenger noen skyvedører selv![]()
Dagene flyr. Som om det har fått sitt private lille flyvende teppe...Hei, hei
Alt helt supert!!
Og du??
Kunne vært bedre. Ungen nekter visst og sove i barnehagen og vi har en unge som er typisk "søvn avler søvn unge. Så når hun sover lite på dagen, da sover hun ikke på kvelden eller natta heller. I dag har jeg tatt en prat med dem og plutselig fikk dem til å legge henne på morgningen likevel. Funker med noen mammatriks. Håper derfor på en bedre natt i natt, siden hun da sover to ganger i dag.Det har jeg! Du også?
Kunne vært bedre. Ungen nekter visst og sove i barnehagen og vi har en unge som er typisk "søvn avler søvn unge. Så når hun sover lite på dagen, da sover hun ikke på kvelden eller natta heller. I dag har jeg tatt en prat med dem og plutselig fikk dem til å legge henne på morgningen likevel. Funker med noen mammatriks. Håper derfor på en bedre natt i natt, siden hun da sover to ganger i dag.Det har jeg! Du også?
Takk, snille degHuff da. God bedring og en klem fra nabokommunen![]()
Var visst ikke bare du som klatret forbi... Sist jeg tittet hadde jeg falt fire plasser!Hihi, ikke sikkert jeg klatrer over deg heller
Skjønner, dumt at bekkenet ditt skal krangle sånn![]()
Flyttekara er her nå og sliter seg opp trappene, de kom fra en annen blokk hvor de hadde bært opp i 3.et, samme som her.. Hoho, god trening! Håper Bring betaler de godt for å si det sånnDet skjønner jeg godt.
Vi har nytt kjøkken selv,eller har hatt det en stund nå da. Men det måtte bare byttes.
Du er i relativt god form da eller? Siden du kan montere kjøkken tenker jeg...
Skal spise frokost nåMå huske mat. Det e viktig.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det er gjerne det, så frokosten blir inntatt nåMat er viktig!![]()
De siste dagene har jeg glemt det flere gangerKan ikke glemme å spise..![]()
Skal spise frokost nå![]()
Det gikk greit detKordan gikk det?![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg skjønner ikke at det er mulig å bruke hele dagen herMå si det har vært godt å ikke bruke hele dagen her![]()
Snart ferdig nå daJepp, det er jeg![]()
Det skjønner ikke jeg hellerJeg skjønner ikke at det er mulig å bruke hele dagen her![]()
Det hørtes ikke bra utDe siste dagene har jeg glemt det flere ganger![]()
Det var veldig sen frokost daSkal spise frokost nå![]()