Skravletråd :)

Æsj. Teite regler da :p
Får svare og quote da.

Greit med litt regler og vel? ;) hihi

Tenk om alle skulle hatt en egen tråd hvor de kun snakker med seg selv da... haha :p

Håper natten har vært fin:D

Syns han eldste begynner å våkne litt vel tidlig. 05.30 i går og 06.30 i dag. Men han ser heldigvis bare barnetv så eg kan gå å legge meg igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det spennende? Gjør du noe mer enn å "bare" selge? ;)
Er NK så gjør det meste. Bestille varer, pakker ut, mottak, utstillinger, ny kampanje, annonsering...
Det viktigste er likevel produktkunnskap. Der er det mange som ikke rekker helt opp. Vi har mange kjente klokkemerker med forskjellige egenskaper.
Det er så mye. Høres så simpelt ut å jobbe i butikk, men det er faktisk ikke bare bare å argumentere ett salg på 20 000 til noen :) spesielt når vi har varer til 79 kr også :p

Du kan visst videreutdanne deg fra det jeg har. Men da må du ha 1 års praksis på barsel (og det får du ikke her jeg bor) også må du ta 1 års videreutdanning i Oslo eller Nord-Norge (som er uaktuelt). Og uansett om du gjør alt det så sier de på barsel her hvertfall at de er bare interessert i videreutdannede SYKEPLEIERE.. :(

Så sære de er hos deg da :o

Om det er jernmangel kan vel kanskje det ha noe å si og ? :confused:
Får se om pillene hjelper :)

Dumme meg tenkte jo ikke at jeg blødde så mye under SA, men jeg blødde jo faktisk ganske lenge. Så jeg mistet vel sikkert en del blod :oops::eek:
Oi... Såpass. Får håpe det ordner seg!

Back
Topp