Skravletråd :)

Ja. Ble fortalt noe helt annet. Fikk vite i ettertid at skolen var desperat etter søkere for å beholde linja :/
:eek::eek: seriøst?? Du skulle gått ut i media og advart andre som setter seg i samme situasjon. Fy fader så stygt!

Hva legger du i rare drømmer da? I natt drømte jeg at mannen min var en sjokoladeplate og jeg prøvde å spise han :P

Haha, den er rar :p
Husker ikke alle drømmene nå da, men til vanlih pleier jeg ikke å huske at jeg har drømt engang :D

Neste oppdatering er 10.01

:eek::eek: seriøst?? Du skulle gått ut i media og advart andre som setter seg i samme situasjon. Fy fader så stygt!
Mener på at det var noen som gjorde det. Nå tror jeg de har måttet kutte en klasse

Haha, den er rar :p
Husker ikke alle drømmene nå da, men til vanlih pleier jeg ikke å huske at jeg har drømt engang :D
Det værste er jo at jeg prater i søvne. Mannen virka skikkelig furten om morningen og når jeg spurte hva det var så fikk jeg høre at jeg hadde lagt å stønnet halve natten. Haha :) Han trodde jo det var noe helt annet...

Du er det ja!
Fra 4. og nedover er det så tett at jeg må bare fortsette. Tror faktisk du kan ta deg 1 eller 2 dager fri uten at det påvirker noe.

Ikke umulig det, men får vel kjøre på litt til vel? Så jeg er sikker :D
Blir litt roligere i dag da. Tror jeg... :p

Haha:) noe som skjer med kroppen tro? ;)

Om det er jernmangel kan vel kanskje det ha noe å si og ? :confused:
Får se om pillene hjelper :)

Dumme meg tenkte jo ikke at jeg blødde så mye under SA, men jeg blødde jo faktisk ganske lenge. Så jeg mistet vel sikkert en del blod :oops::eek:

Back
Topp