Ja. Ble fortalt noe helt annet. Fikk vite i ettertid at skolen var desperat etter søkere for å beholde linja :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Ble fortalt noe helt annet. Fikk vite i ettertid at skolen var desperat etter søkere for å beholde linja :/
Hva legger du i rare drømmer da? I natt drømte jeg at mannen min var en sjokoladeplate og jeg prøvde å spise han![]()
Tok nesten 1 time da..Så flink du erjeg er ikke det enda
![]()
Mener på at det var noen som gjorde det. Nå tror jeg de har måttet kutte en klasseseriøst?? Du skulle gått ut i media og advart andre som setter seg i samme situasjon. Fy fader så stygt!
Gullsmedpå ett senter.
Det er du nok ja
Ja, blir avhengig av dette her...
Men jeg burde være safe en periode for topp 30 da ...???![]()
Synd for de som skal gå den linja da men... Likevel!Mener på at det var noen som gjorde det. Nå tror jeg de har måttet kutte en klasse
God morgen
Hatt ei fin natt, enn du?
Hun har detvanskelig å ta igjen nå!
Jeg sitter i den 5. Vogna di å forlanger frokost! Tut tutTut tuuuut !!! Hahaha
Gøy å kjøre tog se![]()
Uff da, deilig når nesa skal renne som en foss![]()
Nå var du sjenerøs synes jegHm...
Du får ligge på toppen av lista litt til...
Også kan du få en klem eller high five, alt etter hva du foretrekkerhehe
Det værste er jo at jeg prater i søvne. Mannen virka skikkelig furten om morningen og når jeg spurte hva det var så fikk jeg høre at jeg hadde lagt å stønnet halve natten. HahaHaha, den er rar
Husker ikke alle drømmene nå da, men til vanlih pleier jeg ikke å huske at jeg har drømt engang![]()
Ja! Flere jeg gikk med som ble dødsskuffa da vi fant ut av det.Synd for de som skal gå den linja da men... Likevel!
Så bra du fikk det ut!Ja, fant den med en gang! Med maskara på i tillegg. Trengte ikke skylle i det hele tatt, bare plukka den ut![]()
Du er det ja!
Fra 4. og nedover er det så tett at jeg må bare fortsette. Tror faktisk du kan ta deg 1 eller 2 dager fri uten at det påvirker noe.
For ikke å glemme plass 28![]()
Hahanoe som skjer med kroppen tro?
![]()
Jeg gjorde det hvertfall i natt en gangLigger du på 28 plass? Beklager at eg ikke tok så langt ned
Sent from my iPhone using BV Forum
Fy!!det er irriterende!!