Skravletråd :)

Brukt natta på å prøve å ta oss igjen nå? Luringer :p
Haha :p Tror ikke jeg har en sjangs der altså, men har klart å klatre meg opp på topp 30 for første gang :D

Så tregt det går her nå da??:p
Hæ? Klarer ikke helt å komme meg a jour, men er straks det. Da kan jeg stå opp liksom. Svusj så er jeg 20 sider bak igjen:p

Har et helt greit forhold :) Søsteren min betyr mye for meg og hun sier selv at hun trives best her og at jeg er hennes beste venn. Hun har det vanskelig, men vet foreldrene mine gjør så godt de kan. Tror hvertfall det er godt for henne å vite at hun får komme hit når hun vil :)
Så koselig da :) sikkert ikke lett for foreldrene dine heller, men skulle tro de satt pris på drt da...

Håper du har hatt en fin natt:p

Drømte rart.
Var på restaurant og ALLE skulle ta det jeg tok. Maten min, plassen min alt!
Ble så oppgitt til slutt at jeg dunka hode i en glassrute som nesten knuste :confused: ??? Hahaha :D

Så koselig da :) sikkert ikke lett for foreldrene dine heller, men skulle tro de satt pris på drt da...
Synes ikke de setter så veldig pris på det, men det viktigste for meg er bare at hun har det bra :)

I dag skal jeg på coop obs bygg og sjekke priser på masse greier! Blir nok der i noen timer.

Spennende :)
Gi en oppdatering på hva du finner ut da. Trenger noen skyvedører selv :D

Back
Topp