Det er vel litt tidlig enda ja....Foreløpig stille og rolig
Ingen kjeltringer som er våkne ennå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel litt tidlig enda ja....Foreløpig stille og rolig
Ingen kjeltringer som er våkne ennå![]()
HahaBrukt natta på å prøve å ta oss igjen nå? Luringer![]()
Hæ? Klarer ikke helt å komme meg a jour, men er straks det. Da kan jeg stå opp liksom. Svusj så er jeg 20 sider bak igjenSå tregt det går her nå da??![]()
Ikke lenge sånn som du holder på![]()
Serr! Tanken slo meg også, men tenkte bare at drt går ikke an!!Har du seriøst på vekkerklokka for å sjekke oppdateringa eller?
Hehe
Da blir det brått slutt på å skravle herJaaaa! Kjennes ut som jeg blør! Hjelp! Kanskje jeg blir blind![]()
Imponerende om det stemmer!!Har du seriøst på vekkerklokka for å sjekke oppdateringa eller?
Hehe
Så koselig daHar et helt greit forholdSøsteren min betyr mye for meg og hun sier selv at hun trives best her og at jeg er hennes beste venn. Hun har det vanskelig, men vet foreldrene mine gjør så godt de kan. Tror hvertfall det er godt for henne å vite at hun får komme hit når hun vil
![]()
Må jo detAha, DET trikset ja
Men du skriver jo uansett om du er på jobb, så det er jo umulig å ta deg igjen![]()
Håper du har hatt en fin natt![]()
HahaStakkars...la henne sove![]()
De er nok slitne etter nattens ulumskheterDet er vel litt tidlig enda ja....
Det kan jeg love degEr vel alltid litt negativt også. Viktigste er jo at det er mest positivt. Ja.. enkelte folk eier jo ikke vanlig folkevett.
Vært våken hele natta?
Synes ikke de setter så veldig pris på det, men det viktigste for meg er bare at hun har det braSå koselig dasikkert ikke lett for foreldrene dine heller, men skulle tro de satt pris på drt da...
GratulererHahaTror ikke jeg har en sjangs der altså, men har klart å klatre meg opp på topp 30 for første gang
![]()
Det er jo supert!HahaTror ikke jeg har en sjangs der altså, men har klart å klatre meg opp på topp 30 for første gang
![]()
I dag skal jeg på coop obs bygg og sjekke priser på masse greier! Blir nok der i noen timer.