Skravletråd :)

Så utrolig slitsomt! Tenk å være sjalu på datteren sin... Har du søsken?
Har 2 søsken. Broren min er 14 måneder yngre enn meg og blir behandlet helt annerledes. Han kan liksom ikke gjøre noe gale og blir tillatt alt! Har også ei søster på 13 år som har asperger syndrom og krever mye. Hun er mye og overnatter her hos oss.

God morgen :)
Håper dere har hatt en god natt alle sammen ;)

Ser noen har skravla mye etter at jeg la meg...fått opp noen innlegg Siljegulli? ;) hihi
Ja! Hadde 10 updates men fant ikke like mange liksom :confused:

Var 1000 innlegg bak, fant ut at jeg gadd ikke å lese igjennom :p noen våkne?

Det kan ta sin tid ja ;)
Brukte 2 timer på 400 innlegg i går kveld jeg..haha :D

Shitt! Har en øyevipp i øyet som jeg ikke finner :eek:

Æææsj... Har slitt med det selv tidligere. Men nå er jeg så gammel at jeg blir sliten av å løfte en finger så da sovner jeg bare :p:p
Haha :) Får håpe det samme skjer meg da.

Håper dere har hatt en god natt alle sammen ;)

Ser noen har skravla mye etter at jeg la meg...fått opp noen innlegg Siljegulli? ;) hihi

Jeg har nok tatt litt feil utdanning da jeg ikke trives i det yrket i det hele tatt, men har jo brukt 4 år på utdanningen så føler det blir dumt å ikke bruke den :/
Ååååå.... Ja, jeg gikk 3 år på høyskolen, totalt bortkasta! Mistrivdes men trodde alt skulle bli bedre. Det ble ikke det... Så det ble butikk jobb på meg istedet :)

m%m hadde skrevet: hva spiser du istedet? Og du hadde svart bolle?. Gidder ikke bla meg bakover for å finne svaret :P

Der fant jeg svarer på den ja :)
Fikk ikke med meg i går kveld tror jeg...
Bolle er godt :D

Ååååå.... Ja, jeg gikk 3 år på høyskolen, totalt bortkasta! Mistrivdes men trodde alt skulle bli bedre. Det ble ikke det... Så det ble butikk jobb på meg istedet :)
Føler jo jeg har kasta vekk en del av livet :P Tror jeg hadde vært lykkeligere i en butikkjobb. Vi får se hva jeg finner meg ;)

Back
Topp