Kjenner jeg begynner å bli litt lav. Tror det blir middsgsrester etterpåBlir så slapp da:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner jeg begynner å bli litt lav. Tror det blir middsgsrester etterpåBlir så slapp da:/
Da ligger jeg å koser meg i senga mens jeg venter på minsta skal sovneTok en ekstra lang kos i dag i senga mi. Så ble en liten youtube på 3 min med morsomme dyr, en god runde med kiling på ryggen hennes (stjerne, måne, sol og hjerte fordi vi er så glad i hverandre). Og etter hu fikk sitt med kiling, kila hu meg på ryggen min ♡ Så ble det å skrive navnet sitt selv litt på mobilen min med tegnesakene der. Nå ligger hu i senga og gjesper etter å ha superhoppa over fra vår seng til si, for det er mange farlige frosker på gulvet vårt visstnok ♡
Uansett så er jo det lenge nok da. Prøver så korte dager som vi klarer, men begynner både jeg og mannen tidlig har vi liksom ikke noe valg. Da må jeg levere senest halv åtte.Jo, tror det e sånn lovbestemt i hele norge. Men ikke helt sikker altså.
Sent from my iPhone using BV Forum
Vanskelig spørsmål, har ikke den kanalen![]()
Du har kanskje fått hjelp no? Men har du ikkje Edit knapp når du trykke på innlegget ditt?
Tror jeg må spørre om mamma kan komme med krydder kake til meg i helga når gubben er borte, heheDet gjorde mamma ogsålenge siden jeg har lagd også
Godteri du liksomNei, da blir det jo ikke noe igjen tiø godterihehe
Merkelig. Bare her då :/Jeg har lyd vertfall.
Hihi, det hørtes ikke dumt utTror jeg må spørre om mamma kan komme med krydder kake til meg i helga når gubben er borte, hehe![]()
De ble veldig rene og peneBle de rene og pene?![]()
Den er ikke der?
Merkelig. Kun kanal fem du ikke har lyd på?Merkelig. Bare her då :/
Hihi, bra det ordnet segSøren og. Men det funka om eg ser den gjennom opptakeren![]()
takk og lov. Big brother e redda. Etterfølgt av ungkarskvinnen
![]()
Takk
Hva slags mat ble det?![]()
Har ingen rester å ta av herKjenner jeg begynner å bli litt lav. Tror det blir middsgsrester etterpå![]()
Haha...så omtenksom du er![]()
Syns det var ganske smart. Bare håper hun kan holde seg hjemme i helga daHihi, det hørtes ikke dumt ut![]()
Uansett så er jo det lenge nok da. Prøver så korte dager som vi klarer, men begynner både jeg og mannen tidlig har vi liksom ikke noe valg. Da må jeg levere senest halv åtte.