Skravletråd :)

Da ligger jeg å koser meg i senga mens jeg venter på minsta skal sovne :p Tok en ekstra lang kos i dag i senga mi. Så ble en liten youtube på 3 min med morsomme dyr, en god runde med kiling på ryggen hennes (stjerne, måne, sol og hjerte fordi vi er så glad i hverandre). Og etter hu fikk sitt med kiling, kila hu meg på ryggen min ♡ Så ble det å skrive navnet sitt selv litt på mobilen min med tegnesakene der. Nå ligger hu i senga og gjesper etter å ha superhoppa over fra vår seng til si, for det er mange farlige frosker på gulvet vårt visstnok ♡

Så herlig :)
Håper hun sover søtt nå da ;)

Jo, tror det e sånn lovbestemt i hele norge. Men ikke helt sikker altså.

Sent from my iPhone using BV Forum
Uansett så er jo det lenge nok da. Prøver så korte dager som vi klarer, men begynner både jeg og mannen tidlig har vi liksom ikke noe valg. Da må jeg levere senest halv åtte.

Vanskelig spørsmål, har ikke den kanalen :p

Søren og. Men det funka om eg ser den gjennom opptakeren :p :D takk og lov. Big brother e redda. Etterfølgt av ungkarskvinnen :)

Det gjorde mamma også:) lenge siden jeg har lagd også
Tror jeg må spørre om mamma kan komme med krydder kake til meg i helga når gubben er borte, hehe:)

Søren og. Men det funka om eg ser den gjennom opptakeren :p :D takk og lov. Big brother e redda. Etterfølgt av ungkarskvinnen :)

Hihi, bra det ordnet seg:)

Uansett så er jo det lenge nok da. Prøver så korte dager som vi klarer, men begynner både jeg og mannen tidlig har vi liksom ikke noe valg. Da må jeg levere senest halv åtte.

Det e lenge. Fredager slutter eg kl 12. Så da får eg henta tidligt :D

Back
Topp