Skravletråd :)

Det har de. I min 100% stilling:P Så det går nok ikke nei...Men ikke noe jeg ville forhørt meg om uansett tror jeg. Vil være hjemme med veslegutt.

Ja, får liksom ikke den tia igjen. Den et gullverdt om en har mulighet til det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Aner virkelig ikke hvordan jeg ligger an på lista for i dag. Satser på at jeg er nr 6 eller 7 :p :rolleyes:

Fant ut at jeg skal bake krydderkake i morgen så da er det ikke sikkert jeg orker på onsdag.
Kan vi avtale det nærmere? :)

Skal på kurs i morgen se, og greit å ha med noe kaffegreier så jeg holder meg våken ;)
Åååå krydderkake❤

Ja, litt i meste laget. Og då går eg bare i 80% stilling :/

Skjønner den. Jeg rekker sjelden hente mye før 16 her, og synes det er sent nok i alle fall:/

Tuddeledu skravllere! Jeg fant plutselig verdens deiligste hund som jeg måtte kose med. Så ble litt afk. Nå har jeg fylt koppen med te og er klar for litt skravell. Noe spennende?

Har hatt en lang pause med mat og tlf lading her, så spennende nok å lese seg opp igjen 400 innlegg ;)

Haha, jeg klarer da fint å ikke skravle også :P Jeg bare hopper inn hvor jeg føler for det i slutten :P
Tror liksom jeg skal lese gjennom, men det er litt vanskelig har jeg funnet ut.

Skjønner den. Jeg rekker sjelden hente mye før 16 her, og synes det er sent nok i alle fall:/

Ja, men en får jo bare ha de i 9 timer. Så når eg da leverer 7 må eg hente til 16.00. :)

Ja, må ha et par min med konsentrasjon :p så fint om alle kan stoppe å skravle mellom 21.30 - 21.35 :p hihi. Så slipper eg å henge etter :D

Nå nei du!

Må vel ha noe mat her også snart :)

Back
Topp