Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Koselig det dakanskje det blir premie også.
Det hadde jo vært ekstra gøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig det dakanskje det blir premie også.
Jepp, effektiv som bare detPhu så bra![]()
Det har de. I min 100% stillingSå det går nok ikke nei...Men ikke noe jeg ville forhørt meg om uansett tror jeg. Vil være hjemme med veslegutt.
Små glederBlir veldig spennende no. Klare nesten ikkje venta![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Sånn passe. Litt på morningen og litt på ettermiddagen. Åsså nå![]()
Er jo mange herHehe. Forsvant alle?![]()
Okei, det hørtes hektisk nok ut det.
Åååå krydderkake❤Fant ut at jeg skal bake krydderkake i morgen så da er det ikke sikkert jeg orker på onsdag.
Kan vi avtale det nærmere?
Skal på kurs i morgen se, og greit å ha med noe kaffegreier så jeg holder meg våken![]()
Skjønner den. Jeg rekker sjelden hente mye før 16 her, og synes det er sent nok i alle fall:/Ja, litt i meste laget. Og då går eg bare i 80% stilling :/
Blir kanskje litt stort da jaOkei, da må vi nok vente noen år
Bruker str 21 enda![]()
Næh! Seriøst?![]()
Nam, det er utrolig godtÅååå krydderkake❤
Jepp, det blir nok detBlir kanskje litt stort da ja![]()
Alle mnd har sine fordeler og ulemperHaha, liker de unge vettu
November er en fin mnd det. Alltid ønsker å ha bursdag på vår/sommer men![]()
Tuddeledu skravllere! Jeg fant plutselig verdens deiligste hund som jeg måtte kose med. Så ble litt afk. Nå har jeg fylt koppen med te og er klar for litt skravell. Noe spennende?
Tror liksom jeg skal lese gjennom, men det er litt vanskelig har jeg funnet ut.Haha, jeg klarer da fint å ikke skravle ogsåJeg bare hopper inn hvor jeg føler for det i slutten
![]()
Skjønner den. Jeg rekker sjelden hente mye før 16 her, og synes det er sent nok i alle fall:/
Nå nei du!Ja, må ha et par min med konsentrasjonså fint om alle kan stoppe å skravle mellom 21.30 - 21.35
hihi. Så slipper eg å henge etter
![]()