Tror du er flinkere altså. Men med 3 unger må du kanskje detDa er vi like flinke til å planlegge![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du er flinkere altså. Men med 3 unger må du kanskje detDa er vi like flinke til å planlegge![]()
Må prøve på der. Er enda så mett etter middag. At noe annet bøir allefall ikke gjort.Så fint du kommer å skravler med oss![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Det regner jeg faktisk medJa men vi er her når du kommer også![]()
Fått skravla litt nå i kveld da, rykker du fra?Har faktisk ikke det!!![]()
Okei daBare kom etter det snuppa![]()
Du er vel her nå snart ?Det regner jeg faktisk med![]()
Ja, tror den ble ferdig tilsluttNå er den vel det??![]()
Ja, det skjønner jeg. Tror vi må ta det her neste ukeBarna elsker det ihvertfall![]()
Haha...men da blir de jo ikke sunne lenger??Sunne pannekaker er godtDa kan en spise ekstra mange, og ha ekstra mye sukker på
![]()
Er de billigere å produsere, er det greia eller ?Har ikke helt skjønt det jeg heller![]()
Det blir nok ikke noe problemVeldig. Kjenner det er litt nervepirrende.... Men tenker at vi må jo uansett klare å holde oss på topp 30.
Pannekaker idagHva hadde dere til middag?![]()
Skal skjerpe megHaha når du ikke følger med i timen så![]()
Hjelpes det er mye!Tror jeg har rundt 200 innlegg til dagen jeg på en VELDIG BRA dag
![]()
Ille nok når man sovnet igjen og vekkes av ei lita ei igjenOk, da var det jo ikke så ille![]()
Faktisk den beste hittil som jeg har lagaDet er jo godt da![]()
Deler du oppskrift da??Ikke jeg heller, før i går. Ble ikke det sammen liksom. Men den oppskriften jeg fant var god.
Det må jo være noe sånntEr de billigere å produsere, er det greia eller ?