Skravletråd :)

Ja, de du får med til tlf no e jo håpløse. Eg har kjøpt en på 2,5 meter utenom :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde en sånn lang, men klarte glemme den i Tyrkia eller noe. Så må nok ha meg ny. Tror egentlig det er gubben som tar laderne mine. Rart det kun er de som forsvinner liksom... Samme med headphonesene og de proppene på... :eek: jaffall noen som spiser de..

Åh så nydelig :D Vi har sett litt på pomeranian.. Men de mister så mye hår. Syns pomeranianen ligna litt på kleinspitz. Men vi har snakka litt om jack russel eller svensk dansk gårdshund :)
Det er samme rase :p men kleinspitz er hakke større, snakk om noen cm :p
Svensk dansk vil mannen ha, de er fine :) liker ikke jrt så godt jeg

Tuddeledu skravllere! Jeg fant plutselig verdens deiligste hund som jeg måtte kose med. Så ble litt afk. Nå har jeg fylt koppen med te og er klar for litt skravell. Noe spennende?
Ikke så mye spennende, bare henger. Vil du være med? :p

Kan være pga jeg ikke har spist noe særlig ? Kun spist to knekkebrød og en bolle . Men vanskelig å spise når det står sånn pp
Sikkert ikke bra å spise for lite:/
Ikke bedre nå heller?

Tuddeledu skravllere! Jeg fant plutselig verdens deiligste hund som jeg måtte kose med. Så ble litt afk. Nå har jeg fylt koppen med te og er klar for litt skravell. Noe spennende?

Så fint du kommer å skravler med oss :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp