Molly
Med lille spira i magen <3
Åh så nydeligHar du en rase du ønsker deg da?
Når vi skal ha hund nr 2 vil jeg ha kleinspitz
En sånn her
Vis vedlegget 81751
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så nydeligHar du en rase du ønsker deg da?
Når vi skal ha hund nr 2 vil jeg ha kleinspitz
En sånn her
Vis vedlegget 81751
Skikkelig luksus![]()
Jeg går på jerntabletter for jernmangel.før jeg begynte på de var blodtrykket på 65/45, etter 1 uke er det på 100/70![]()
Ingen problem! Underkant av 40 innlegg igjen. Må nok høyne målet litt![]()
HahaJa, men best uten lader i selvfølgelig. Litt friere til å sitte som man viluten å få brekk på ledningen
Sent from my iPhone using BV Forum
Enn du da?
Og hva var målet ditt i dag?Ingen problem! Underkant av 40 innlegg igjen. Må nok høyne målet litt![]()
160 er jo braDårlig160 ila heile dagen. Så må vel klare en 90 til tenker eg
Har ca det jeg også. Bare og bareÅhhh. Det e jo ingen problem. Klarer du nok til neste oppdatering dakl. 21.30
eg har bare 160 i dag eg
Hahadet er ett problem det der
i gamle dager var det liksom ikke noe problem. Brukte ikke tlf like mye og laderne var laange!
114/70 er jo faktisk lavt det også da? Jeg ligger på 120/75, og jm sier det er helt perfektsåpass! Mitt ligger på 100/60 eller noe til vanlig. Målte idag, hadde faktisk økt 114/70. Liker ikke ettersom jeg hadde sf sist.
Har ikke noe valg siden jeg må stå opp kl 0450Høres förnuftig ut og deilig å legge seg tildlig![]()
Skulle komme meg på 1000 innlegg og det gjør jeg. Skulle gjerne hatt tilbake 5.plassen min, Liisjja rappa denOg hva var målet ditt i dag?
Enn så lengeÅ du holder fast på plassen din?![]()
Ja de som følger med nå er jo super korte!Ja, de du får med til tlf no e jo håpløse. Eg har kjøpt en på 2,5 meter utenom
Frekke Liisjja!Skulle komme meg på 1000 innlegg og det gjør jeg. Skulle gjerne hatt tilbake 5.plassen min, Liisjja rappa den![]()
Hihi det må duStemmer det! Da må jeg opp på 9ene da![]()
Så koselig med litt hundekosTuddeledu skravllere! Jeg fant plutselig verdens deiligste hund som jeg måtte kose med. Så ble litt afk. Nå har jeg fylt koppen med te og er klar for litt skravell. Noe spennende?
Har ca det jeg også. Bare og baredet er jo egentlig tullete og syns det er lite. Hadde 270 en dag tror jeg. Men det er jo lite ifht resten da
![]()