Skravletråd :)

Har du en rase du ønsker deg da? :)
Når vi skal ha hund nr 2 vil jeg ha kleinspitz
En sånn her
Vis vedlegget 81751
Åh så nydelig :D Vi har sett litt på pomeranian.. Men de mister så mye hår. Syns pomeranianen ligna litt på kleinspitz. Men vi har snakka litt om jack russel eller svensk dansk gårdshund :)

Vedlegg

• Pomeranian-for-sale.jpg
    Pomeranian-for-sale.jpg
    827,1 KB · Visninger: 6
Jeg går på jerntabletter for jernmangel.før jeg begynte på de var blodtrykket på 65/45, etter 1 uke er det på 100/70 :)
:eek: såpass! Mitt ligger på 100/60 eller noe til vanlig. Målte idag, hadde faktisk økt 114/70. Liker ikke ettersom jeg hadde sf sist.

Ja, men best uten lader i selvfølgelig. Litt friere til å sitte som man vil :D uten å få brekk på ledningen :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Haha:) det er ett problem det der :p i gamle dager var det liksom ikke noe problem. Brukte ikke tlf like mye og laderne var laange!

Dårlig :p 160 ila heile dagen. Så må vel klare en 90 til tenker eg ;)

160 er jo bra :eek: Jeg har vertfall over 100 innlegg i dag.. Så tenker jeg klarer vertfall 50 til :D

Åhhh. Det e jo ingen problem. Klarer du nok til neste oppdatering da ;) kl. 21.30 :D eg har bare 160 i dag eg :oops:

Har ca det jeg også. Bare og bare :p det er jo egentlig tullete og syns det er lite. Hadde 270 en dag tror jeg. Men det er jo lite ifht resten da :cool:

Haha:) det er ett problem det der :p i gamle dager var det liksom ikke noe problem. Brukte ikke tlf like mye og laderne var laange!

Ja, de du får med til tlf no e jo håpløse. Eg har kjøpt en på 2,5 meter utenom :)

:eek: såpass! Mitt ligger på 100/60 eller noe til vanlig. Målte idag, hadde faktisk økt 114/70. Liker ikke ettersom jeg hadde sf sist.
114/70 er jo faktisk lavt det også da? Jeg ligger på 120/75, og jm sier det er helt perfekt :) Når en har sf ligger en vel på godt over 140. Ei venninne av meg hadde blodtrykk på 180/95 eller noe.. Da hadde hun svangerskapsf! :/

Og hva var målet ditt i dag?
Skulle komme meg på 1000 innlegg og det gjør jeg. Skulle gjerne hatt tilbake 5.plassen min, Liisjja rappa den :p

Ja, de du får med til tlf no e jo håpløse. Eg har kjøpt en på 2,5 meter utenom :)

Ja de som følger med nå er jo super korte!

Tuddeledu skravllere! Jeg fant plutselig verdens deiligste hund som jeg måtte kose med. Så ble litt afk. Nå har jeg fylt koppen med te og er klar for litt skravell. Noe spennende?

Skulle komme meg på 1000 innlegg og det gjør jeg. Skulle gjerne hatt tilbake 5.plassen min, Liisjja rappa den :p
Frekke Liisjja! :eek: 1000 innlegg ja :D Deilig at du klarer det. Kanskje jeg klarer 900 jeg da.

Tuddeledu skravllere! Jeg fant plutselig verdens deiligste hund som jeg måtte kose med. Så ble litt afk. Nå har jeg fylt koppen med te og er klar for litt skravell. Noe spennende?
Så koselig med litt hundekos :D Hvilken te drikker du? Her nyter jeg også en kopp chai tea! :D

Back
Topp