HahaJoda, får til det du. Sikker på at du er skikkelig supermom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaJoda, får til det du. Sikker på at du er skikkelig supermom![]()
Åååå... Det skjønner jeg er slitsomt! Jeg går på jerntabeletter hele tiden. Går det noen dager uten blir jeg helt ødelagt.Dagens klaging. Gått med tomme jernlager i 18 måneder nå. Klarer nesten ikke reise meg fra sofaen her jeg sitterblodtrykk på 90/60. Er så sliten:'( sånn ferdig å klage! !
![]()
Gjorde du rett i!Ferdig spist nåhan sa at han skulle ha litt senere... Orket ikke å svare han
![]()
Oi! Du er ei sånn eiSyns ikke det er så ille nei
Mannen blir 30 til neste år da![]()
Koselig det daSå bra
Dere blir visst ikke kvitt meg så lett![]()
Det er forsåvidt ikke det. Har fått lada litt nå5 sider va ikkje så mye![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Sånn passe. Litt på morningen og litt på ettermiddagen. Åsså nåDu har vel vært en av oss i dag?![]()
Det er forsåvidt ikke det. Har fått lada litt nå![]()
Herregud! Kan du skifte fastlege da?Ja nå.må jeg bare! Verdien på siste prøve var 3!!!!! Hjelper ikke at jeg må gå på reflux medisiner som hemmer opptak av jern og vitaminer. Tror jeg hadde mangel på 5andre vitaminer også!
Jeg går på jerntabletter for jernmangel.før jeg begynte på de var blodtrykket på 65/45, etter 1 uke er det på 100/70Åååå... Det skjønner jeg er slitsomt! Jeg går på jerntabeletter hele tiden. Går det noen dager uten blir jeg helt ødelagt.
HahaHar du en rase du ønsker deg da?![]()
Når vi skal ha hund nr 2 vil jeg ha kleinspitz
En sånn her
Vis vedlegget 81751
Det er helt håpløst!Helsiken dere skravler !!!![]()
Jeg vetDet klarer du lett![]()
Ja faktisk!Ja, dette e jo bare gøy![]()
Jeg vet![]()
Skikkelig luksusMå snart lade litt eg og.men har så lang ledning at eg kan skravle og lade samtidig
![]()
Stemmer det! Da må jeg opp på 9ene da
Ingen problem! Underkant av 40 innlegg igjen. Må nok høyne målet littHvordan ligger du ann til dagens mål da?
Vi utsatte turen til i morgen! Det blåser så kraftig uteJa, det hadde vært deiligmen orker man ikke, så orker man ikke
![]()
Enn du da?Hvordan ligger du ann til dagens mål da?