Molly
Med lille spira i magen <3
Hoho nei! Jack russel terrierHahabull terrier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho nei! Jack russel terrierHahabull terrier?
Veldig overlegne!Ja, det blir det. Tviler på andre har sjangsde e overlegen
Sent from my iPhone using BV Forum
Føler jeg går glipp av noe om ikke, men klare ikke henge med uansett.Jeg klarer heller ikke å følge med da! Må bare hoppe inn jeg.. Klarer ikke lese meg tilbake igjen![]()
Rester i morgen da
Så sier du til mannen at det ikke er mer igjenhihi
Er det sånn det funker? GenialtSunne pannekaker er godtDa kan en spise ekstra mange, og ha ekstra mye sukker på
![]()
Ja jeg må nesten det. Så jeg ikke gir opp når jeg ser jeg glir for langt ned på listaJa, da e det greit å ha litt å gå på
Er det ikke sånn det funker da? Det har jeg lærtEr det sånn det funker? Genialt![]()
Dagens klaging. Gått med tomme jernlager i 18 måneder nå. Klarer nesten ikke reise meg fra sofaen her jeg sitterblodtrykk på 90/60. Er så sliten:'( sånn ferdig å klage! !
![]()
Sa ringer du legen å krever å få jern intravinøst for disse såkaldte tabelettene funker ikke... morro med disse legene. Fikk beskjed om at jeg kunne ta flere pr dag pga dosen var for vedlikeholdning og ikke for å øke jernlagreneDagens klaging. Gått med tomme jernlager i 18 måneder nå. Klarer nesten ikke reise meg fra sofaen her jeg sitterblodtrykk på 90/60. Er så sliten:'( sånn ferdig å klage! !
![]()
Helt sinnsykt! Og jeg må lade dyret nå, i tillegg er jeg 5 sider bakDet e hard konkuranse på topp no hvertfall
Lønner seg å ta disse små, legge de på bakepapir, ha på rapsolje og mandolin-salt, nam!![]()
Når du har laga hjemmelaga går du ikke tilbake til kjøpt![]()
Åååå... Henger ikke med når jeg plutselig har 20 updates og greier. Fikk med meg at du er sykemeldt da![]()
Mamma som har lært meg opp til å lage hjemmelaga lasagne!Det kan jeg tenke meg![]()
Får samme svar hver gang: øk dosen, ta c-vitamin og kom tilbake om 3 månederOffa mege det ikkje begynt å bli bedre endo? :/ finner de ut ka som gjør det eller?
Vi vil jo ikke bli kvitt deg hellerSå bra
Dere blir visst ikke kvitt meg så lett![]()
Sa ringer du legen å krever å få jern intravinøst for disse såkaldte tabelettene funker ikke... morro med disse legene. Fikk beskjed om at jeg kunne ta flere pr dag pga dosen var for vedlikeholdning og ikke for å øke jernlagrene
Så det på profilen din. Fin alder da![]()
Får samme svar hver gang: øk dosen, ta c-vitamin og kom tilbake om 3 månederringte i dag og fikk hastetime på onsdag. Kan ikke kjøre bil engang. Får blodtrykksfall og hjertebank hver gang jeg Gjør noe anstrengene:/
Sm???Uffda det høres ikke noe godt ut!!
Håper de finner ut av det, og at du får noe som hjelper. Er du sm?