Skravletråd :)

Jeg klarer heller ikke å følge med da! Må bare hoppe inn jeg.. Klarer ikke lese meg tilbake igjen :P
Føler jeg går glipp av noe om ikke, men klare ikke henge med uansett.

Ja, da e det greit å ha litt å gå på :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja jeg må nesten det. Så jeg ikke gir opp når jeg ser jeg glir for langt ned på lista :P

Dagens klaging. Gått med tomme jernlager i 18 måneder nå. Klarer nesten ikke reise meg fra sofaen her jeg sitter:( blodtrykk på 90/60. Er så sliten:'( sånn ferdig å klage! !:D

Offa meg :( e det ikkje begynt å bli bedre endo? :/ finner de ut ka som gjør det eller?

Dagens klaging. Gått med tomme jernlager i 18 måneder nå. Klarer nesten ikke reise meg fra sofaen her jeg sitter:( blodtrykk på 90/60. Er så sliten:'( sånn ferdig å klage! !:D
Sa ringer du legen å krever å få jern intravinøst for disse såkaldte tabelettene funker ikke... morro med disse legene. Fikk beskjed om at jeg kunne ta flere pr dag pga dosen var for vedlikeholdning og ikke for å øke jernlagrene

Åååå... Henger ikke med når jeg plutselig har 20 updates og greier. Fikk med meg at du er sykemeldt da :p

Så bra :)
Dere blir visst ikke kvitt meg så lett :p

Det kan jeg tenke meg :)
Mamma som har lært meg opp til å lage hjemmelaga lasagne! :D Fikk servert toro engang når vi var på besøk :eek: Grusom i forhold :P

Offa meg :( e det ikkje begynt å bli bedre endo? :/ finner de ut ka som gjør det eller?

Får samme svar hver gang: øk dosen, ta c-vitamin og kom tilbake om 3 måneder:o ringte i dag og fikk hastetime på onsdag. Kan ikke kjøre bil engang. Får blodtrykksfall og hjertebank hver gang jeg Gjør noe anstrengene:/

Sa ringer du legen å krever å få jern intravinøst for disse såkaldte tabelettene funker ikke... morro med disse legene. Fikk beskjed om at jeg kunne ta flere pr dag pga dosen var for vedlikeholdning og ikke for å øke jernlagrene

Man kan få jern sprøyter :)

Får samme svar hver gang: øk dosen, ta c-vitamin og kom tilbake om 3 måneder:eek: ringte i dag og fikk hastetime på onsdag. Kan ikke kjøre bil engang. Får blodtrykksfall og hjertebank hver gang jeg Gjør noe anstrengene:/
:( Uffda det høres ikke noe godt ut!! :( Håper de finner ut av det, og at du får noe som hjelper. Er du sm?

Back
Topp