Hehe...sunt og godtBrødskive med hamburgerrygg og agurk. Og ei med fiskekake. Og en kiwi og ei plomme.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...sunt og godtBrødskive med hamburgerrygg og agurk. Og ei med fiskekake. Og en kiwi og ei plomme.![]()
FintHihi du tat den nok tilbake igjenskal på hytta uten nesten noen dekning i morgen
![]()
Jo du fikk det tilKanskje de kommer fra samme? Har lagt ut bilde, men vet ikke om jeg fikk det til?
Mmm...så godtMiddagslaging. Hva står på menyen hos der? Her blir det hjemmelaget grønnsakssuppe! Jummy jummy jummy!
Ja må høre om muligheten til å få noe annet eventuelt enn de tablettene fra apoteket .Du får spør jm om råd![]()
Æsj. Du begynner vel å bli immun. Prøvd milkshake? Hadde ei venninne som var superplaget. Hun hadde bestandig en milkshake fra mcd stående attmed senga på nattaHar prøvd . Oboy pleier å virke , det samme har tablettene fra apoteket gjort, men idag virker absolutt ingentingkem hadde trodd at halsbrann skulle sette en så mye ut av spill?
De kom akkurat ut fra ovnenEr på vei![]()
Så nydeligMin staffordshire bullterrier ♡
Det tror jeg på. Et vennenpar av oss og en kompis av gubben har, de er fantastiske![]()
Naam! Det er ganske godtHer står det chili con carne på komfyren![]()
Uff ja, disse barnaJeg vet
Var nesten innpå, men så måtte jeg hente barn![]()
Noen tar innpåHihika va det no?
Sent from my iPhone using BV Forum
Åååå... Nammis!
Det kan jeg da være enig iKakao er også godt men ikke til frokost, men det er min mening![]()
Ja gjør kanskje det ? Har jo vært plaget med det i over ti uker nå. Men har ikke vært så gale som det er idag. Gjettom eg ska prøve milkshake seinere idag !Æsj. Du begynner vel å bli immun. Prøvd milkshake? Hadde ei venninne som var superplaget. Hun hadde bestandig en milkshake fra mcd stående attmed senga på natta![]()