Skravletråd :)

Det er helt greit om jeg er gravid nå, og vi blir glade. Om det passer perfekt, hmmm...neeei...Men vi skal jo ha flere uanset så:D

Det passer aldri perfekt uansett. :p men når de kommer så går det alltid fint uansett :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Skulle lagd middag, men no utsetter eg og utsetter :p

Har ikke bestemt hva jeg skal lage enda, så da er det vanskelig å begynne:p

Det passer aldri perfekt uansett. :p men når de kommer så går det alltid fint uansett :p

Det er liksom det;)
Sånn som nå er jeg jo hjemme i ulønnet permisjon, og jobber i grunnen lite ekstra. Så om jeg er gravid så vi ikke akkurat være rike:P

Jeg kan ikke ha noe med hormoner i! Blir så blodfattig :(

Eg veit i grunn ikkje ka eg reagerer på. P-pillen blødde eg av konstant og samme med spiralen. Pluss kroppen frastøtte seg spiralen 2 ganger. Etter det gadd eg ikkje prøve den igjen. Heldigvis :p

Vi elsker gå på tur vi, og er ute masse hver dag. Så tror det ville gått greit. Samtidig er det jo noe med å gå tur når man selv vil eller barna vil, enn å måtte gå ut i tide og utide med en hund som må ha lufting:P

Er papillon en fam.hund da? Peil?
Det er sant, men er bare i valpetiden man må veldig ofte ut med de da. Når de er voksen trenger de ikke å gå på do mere en 2-3 ganger om dagen.
Papillon har jeg ikke så mye peil på, men vil tru de er like mye familiehund som mange andre raser. Når dere har barn fra før blir jo hunden vant med det, men veldig viktig at barna ikke får klype og rive i hunden :)

Det er liksom det;)
Sånn som nå er jeg jo hjemme i ulønnet permisjon, og jobber i grunnen lite ekstra. Så om jeg er gravid så vi ikke akkurat være rike:P

Men kan du ikkje begynne i full jobb igjen da? For å opparbeide deg retten til foreldrepenger igjen?

Back
Topp