Ja, plutselig tar det seg opp her inneDet vet eg ikkje. For no gikk det så fort på skravlinga igjen
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, plutselig tar det seg opp her inneDet vet eg ikkje. For no gikk det så fort på skravlinga igjen
Det er helt greit om jeg er gravid nå, og vi blir glade. Om det passer perfekt, hmmm...neeei...Men vi skal jo ha flere uanset så![]()
Utfordrer kjebnen du jaKjempegøy! Skal ha chili til middag så blir vel halsbrann i flere dager her![]()
Eg har prøvd mye og. Eneste som kroppen min har godtatt har vært p-staven.ingen mens
![]()
Ja, plutselig tar det seg opp her inne![]()
Det er faktisk en hund jeg ikke hadde takka nei tilStaff er en super hund![]()
Hu er 2.5 årOvertok hu i januar fra min lillesøster
Har passa hu litt innimellom fra hu var valp utenom da
![]()
Har ikke bestemt hva jeg skal lage enda, så da er det vanskelig å begynneSkulle lagd middag, men no utsetter eg og utsetter
Hva er planene deres for kvelden da?
Det passer aldri perfekt uansett.men når de kommer så går det alltid fint uansett
Jeg kan ikke ha noe med hormoner i! Blir så blodfattig![]()
Det må til!Ikke mye planer her. Vaske litt og pakke![]()
Da må du inn på instillingene på tlf, har du iphone? Kanskje du allrede har fått hjelphenger litt etter jeg
Så spennende
Skal du ta test snart?
Oi spennendeSambo kommer hjem!! Så er skal vi legge inn aksjer![]()
Det er sant, men er bare i valpetiden man må veldig ofte ut med de da. Når de er voksen trenger de ikke å gå på do mere en 2-3 ganger om dagen.Vi elsker gå på tur vi, og er ute masse hver dag. Så tror det ville gått greit. Samtidig er det jo noe med å gå tur når man selv vil eller barna vil, enn å måtte gå ut i tide og utide med en hund som må ha lufting![]()
Er papillon en fam.hund da? Peil?
Det er liksom det![]()
Sånn som nå er jeg jo hjemme i ulønnet permisjon, og jobber i grunnen lite ekstra. Så om jeg er gravid så vi ikke akkurat være rike![]()
Det er faktisk en hund jeg ikke hadde rakka nei til![]()
Har ikke bestemt hva jeg skal lage enda, så da er det vanskelig å begynne![]()