>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Jeg skrev da ikke æsj? Gjorde jeg? Jeg skrev jeg syns det hørtes feil utPrøv en liten bit før du sier æsj! Har ikke mamman din lært deg det?
Prøver du banan med majones på skiva da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skrev da ikke æsj? Gjorde jeg? Jeg skrev jeg syns det hørtes feil utPrøv en liten bit før du sier æsj! Har ikke mamman din lært deg det?
Halsbrann er så gøy!Å nå fikk jeg halsbrann, hahablir så deilig å få tilbake kroppen!
Hahaha, nei vår mamma prøvde vel helst å hindre ossDermed mye morsommere
Namm nam!Ferske boller med brunost![]()
Hvis det ennå er snakk om brunost og jordbærsyltetøy , så er det veldig godtPrøv en liten bit før du sier æsj! Har ikke mamman din lært deg det?
Termin 28.november![]()
Jepp, blir veldig tette. Men tror det skal bli bra![]()
Pølse og potetmos er livretten min! Så kommer til dere jegTror ikke jeg tar tikka masala alikevel. Mannen skulle jobbe overtid. Så tar det heller en dag han kommer hjem til vanlig tid. Hmmm. Mat til kun meg og mine småjenterKanskje jeg skal lage noe så enkelt som potetmos og pølse da
![]()
Nei du gjorde ikke det daJeg skrev da ikke æsj? Gjorde jeg? Jeg skrev jeg syns det hørtes feil ut
Prøver du banan med majones på skiva da?
Bra noen er enigHvis det ennå er snakk om brunost og jordbærsyltetøy , så er det veldig godt![]()
Hæ? Er det livretten? Ikke vanskelig å varte deg opp daPølse og potetmos er livretten min! Så kommer til dere jeg![]()
Ikke santBra noen er enig![]()
Boller.. har spist boller jeg bakte her om dagen... men hadde lammerull og majo på. Det er godt. Nesten litt julefølelseIkke santnesten så jeg ville lage småboller nå også , så jeg kan ha på syltetøy og brunost
haha
Er ganske godt jaPølse og potetmos er livretten min! Så kommer til dere jeg![]()
Ja, selvsagt er jeg seriøst. Akkurat som du med syltetøy og brunostNei du gjorde ikke det da
Er du serriøs nå? Banan og majo? Liler ikke banan på brødskive engang jeg![]()
Banan er jo godt. Men med majones.... det hørtes ikke like godt utJa, selvsagt er jeg seriøst. Akkurat som du med syltetøy og brunost![]()
NeiHæ? Er det livretten? Ikke vanskelig å varte deg opp da![]()
Hihi lur plan!Ikke santnesten så jeg ville lage småboller nå også , så jeg kan ha på syltetøy og brunost
haha
Ikke min hellerEr ganske godt jaHaha, mannen syns ikke det er middag derimot
![]()