Det gjorde du, spennende å se om søsteren din får noe utav det daJa, menmen. Sånn er det daJeg prøvde hvertfall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde du, spennende å se om søsteren din får noe utav det daJa, menmen. Sånn er det daJeg prøvde hvertfall
![]()
Da vet jeg hvor jeg skal holde meg heretterNei, leser ikke alt
Men er i slike skravletråder som dette det store antallet kommer![]()
Får da håpe detDet gjorde du, spennende å se om søsteren din får noe utav det da
Pepperkakedeig er kjempe godt når den er rå , og pepperkaker er sykt digg når de er varme![]()
Aha, ja den bør jo være på plass for å få noe utbytteFår da håpe detHåper bare motivasjonen hennes er på plass da
Den hu har slitt mest med så
![]()
Internett har. Men selvfølgelig, størrelsen tellerHar ikke kondomeriet her. De er over time langt borte og med ferjeSå da orka vi ikke. Også måtte de være store nok til å holde på navn også må man huske!
![]()
Lykke tilLegen kallersnakkes senere
![]()
Føler med deg!Jeg har det konstant selvom jeg sitter eller stårhmfr
Ikke meningen å spise så mye da vet duFår jo såååå vondt i magen av rå deig![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg synes de små stratosene har fått så store biter! Likte det bedre da det var hel bar!Naaaam!! Men jeg er sååå skuffet over at de har gjort de små stratosene over til boblervil ha de gamle tilbake
JodaInternett har. Men selvfølgelig, størrelsen teller![]()
Ja, som regel holder hu ut ei uke og to... Men denne skal gå over 5 uker da, så kanskje hu da kommer over den kneika hu pleier å møteAha, ja den bør jo være på plass for å få noe utbytte
Må jo ikke spise mye, bare smake littFår jo såååå vondt i magen av rå deig![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja jeg og likte de bedre når det var hel bar. Mannen i huset kjøper ikke stratos lengre pga han er så irritert på endringeneJeg synes de små stratosene har fått så store biter! Likte det bedre da det var hel bar!
Ja hvor er jeg fraHvor i Trheim er du fra da?
Hahah så gøyMin mann er også mer kresen... I min familie og oppvekst kunne vi snakke om alt. Til mammas skrekk![]()
Prøv en liten bit før du sier æsj! Har ikke mamman din lært deg det?Vet ikke om jeg vil prøve det... Høres så feil ut hahaha! Men liker godt begge deler hver for seg da![]()
Bare noen få biter blir ganske fort kvalmNei æsj, rå deig er hvertfall ikke godt.