>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Vet ikke om jeg vil prøve det... Høres så feil ut hahaha! Men liker godt begge deler hver for seg daMed brunost er det enda bedre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om jeg vil prøve det... Høres så feil ut hahaha! Men liker godt begge deler hver for seg daMed brunost er det enda bedre![]()
OjHar bare lagt pepperkaker en gang, og det var i anledning 50 årsdagen til mor. Jeg og min søster laga en SVÆR overraskelsesfest for hu. Alt av koldtbord og mat var hjemmelaga av oss
Så bordkorta var pepperkaker forma som en penis med navn på....Gud for en fin måte å bli kjent med mamma sine venner på
![]()
Gjør alltid detTalast! Vask deg skikkelig da![]()
Frokost faktisk!Jeg og . Må vel lage meg noe frokost
Vi fortalte bare vår gamle farmor at det var en slags blomst som sto i to runde krukker. Funka fint!Ojhahaha hadde aldri turt det
![]()
Det er braGjør alltid detHahaha!
Jo rå deig er så godtUff neiPepperkakedeig er jo ikke godt
Verken som rå eller ferdig
![]()
Nei æsj, rå deig er hvertfall ikke godt.Jo rå deig er så godtikea sin!
Ja har ikke spist ennåFrokost faktisk!
Måtte legge meg litt. Bekkenet er mongo![]()
Kjedelig... Kanskje en annen gangCrap. Min søster vant den bailine test tingenJippi for hu
Fuck for meg
Hahaha! Neida. Håper det hjelper for hu
![]()
HahahaVi fortalte bare vår gamle farmor at det var en slags blomst som sto i to runde krukker. Funka fint!![]()
Det må jeg også nå!
Lykke til hos legen![]()
Å nå fikk jeg halsbrann, hahaJa har ikke spist ennå![]()
Uffikke bra med bekkenproblemer
![]()
Jaaa!Jo rå deig er så godtikea sin!
Kjedelig for deg daCrap. Min søster vant den bailine test tingenJippi for hu
Fuck for meg
Hahaha! Neida. Håper det hjelper for hu
![]()
Men nå må du spise !Ja har ikke spist ennå![]()
Uffikke bra med bekkenproblemer
![]()
hahaha dere er jo helt gærneVi fortalte bare vår gamle farmor at det var en slags blomst som sto i to runde krukker. Funka fint!![]()