Ohh spennende![]()
Jah, super
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohh spennende![]()
Den plukka vi opp forrige sommer under stormværBare hyggeligvi må vel dele litt på driten?
eg stod ute fredagskvelden kl 10.00 i storm og piskende regn og pakka ned trampolina. Den var sikkra, men noen har stjelt taue mitt :/ så da va det ingen andre veier utenom.
Er det lov mandag etter ferie også??
Har jeg tatt igjen RonjaR litt da tro... hm...
Muligens en fordelJabør gjerne sjekke ut hvordan det gjøres !
Hahaha![]()
vet ikke om den hadde blitt så populær
![]()
Jeg vil på besøk til deg kjenner jeg.Det kan fiksesskal prøve meg på kanelknuter får første gang.
Blir de to da, siden vi snakker dansk. Kjøre brannbil?Haha, spennende bok da.
Mensen og dansk bolle![]()
Den plukka vi opp forrige sommer under stormværDet hagla på mannen og vi satt i vinduet og så på at han småløp etter den. Ja, jeg MÅTTE være inne
Hu ene krevde meg så mye
Flaks for meg.
Skjønner ikke at det er mulig å komme opp på det nivået med meldingerDet blir spennende å se. Kanskje ho får litt konkuranse ho og?![]()
Det blir spennende å se. Kanskje ho får litt konkuranse ho og?![]()
Skjønner ikke at det er mulig å komme opp på det nivået med meldinger![]()
JaMuligens en fordel![]()
Vi får se da. Må dra om en time da![]()
Egen heiagjeng inne da i det minsteHehe. Her e eg aleine. Så minsten va sovna og eldste sto i vinduet å såg på meg.
Kom duJeg vil på besøk til deg kjenner jeg.
Hehe ser denHahah! Burde ta meg en dusj jeg... Venter litt til. Var så godt i gang nå liksom![]()
Fletta kanelstang plutselig?Jahaha , hvis ikke blir det fri fantasi, og tror ikke det er like bra
![]()
Oh yesNei, de jobbe godt oppi toppen det
Håper da det, men jo lengre jeg kommer ut i dagen, jo mer travel blir den for megHehe ser denjeg skal stikke ifra deg strax
men kommer til ake i løpet av dagen
![]()