Skravletråd :)

Ahhh! Da ser jeg det!
Har en 3-åring og 2-åring og en på vei (termin neste måned), og en mann som jobber borte. Så har nok å henge fingrene i selv om jeg er sykmeldt.

Det kan jeg tenke meg ja ;)
Hvilken dato har du termin? :)
Spennende med en ny baby da. Blir ganske tett mellom disse ;)

Jeg visste det sånn halvveis, men hun var i permisjon så hadde et håp om at hun ikke kom tilbake :p hun vil ikke jobbe, hun vil bare være butikksjef. Vi hadde et kjempeforhold (trodde hun) helt til jeg ikke gadd mer og "sladra" til regionsjefen. Nå snakker hun ikke med meg... Den korte versjonen.
Haha.. Det er så ufattelig tåpelig !

Jeg hadde sf med nr 1 og fikk ekstra med nr 2 :) Syns det var veldig greit å vite ja :) Men fikk se babyen i 3D og alt når jeg spurte fint :) Så fikk fine 3D bilder gratis av sykehuset :D Men nr 2 kom ikke før uke 39 :D Hurra :D
Så bra :) Håper på noe sånt her også. 10. Desember hadde vært fint :)
Hun lå med ryggen til idag så jeg fikk ikke noen bilder. Kunne sikkert fått av den ene foten og ryggraden :p

Skjønte det faktisk utifra smilyen din. Gikk bare litt tregt her ;)

Hehe :p
Treg jeg også :P For tidlig. Og eldste har allerede hatt besøk av to bråkete gutter i 1,5 time :P Sa til de at neste gang kommer de etter 11, jeg liker å sove og slappe av. Muligens få kle meg før det kommer folk på døra :P

Ja, men har har vært flink i det siste, også skjedde dette da :P Menmen... Han får jo kjeft når han er tilbake da, og han liker jo like godt kjeft som vi andre gjør. Helst enda verre :( Han må liksom da gjøre det verre for den som gjerne sa i fra..
Bahh så utrivelig han må være da :/

Back
Topp