• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Bra du sa ifra for sånt er ikke lov!! Jeg er både verneombud og tillitsvalgt på jobb jeg :p nok å gjøre, haha
Det har jeg god tro på du har :P Ja, denne gang gikk det litt for langt syns jeg. Så fikk han ny sykemld, så ringte han meg og spurte om det samme igjen liksom.... *whi liksom* :P

Han har ikke fått klagen sin enda. Gjerne i dag da :P
Han sykemeldte seg selv også tok han ferie ;) Så troooor han er tilbake i dag da ;) Men gruer meg i hel til å begynne igjen da... Jobber med svigermor også og ser at om hu sier han i mot får hu helst en sur hverdag og enda mer å gjøre... Men om han straffer meg, skal jeg klage på han igjen gitt...

Bare å klage i vei ;)

Sånn går det jo bare ikke an å oppføre seg!!

Jeg er helt sjokkert :eek:
Det finnes så ufattelig mange dårlige sjefer rundtomkring !!
For ikke å snakke om de som er psykopat.... :confused: hadde det ikke vært for bekkenet, tror jeg nok at jeg hadde fått sykmelding pga andre ting...

Har leddgikt og hadde sf u forrige svangerskap. Så får ekstra oppfølging:) ikke noe farlig. De sjekker hjertekamrene og blod å sånt.

Godt å høre at de følger deg godt opp ;)

Liten påminnelse på morgenkvisten:

Bare fordi vi ønsker å ha en koselig samtale her og ingen vil at noen skal bli disket fra konken, vil jeg bare minne om forum regelen om ETT-ORDS-INNLEGG :)

Sånn, da har jeg gjort noe fornuftig i dag og :D
Flink jente

Back
Topp