ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Er det vanlige kanelboller liksom ? Eller de der populære en snurrer på en rar måte?Dere kaller det gjerne kanelsnurrer ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det vanlige kanelboller liksom ? Eller de der populære en snurrer på en rar måte?Dere kaller det gjerne kanelsnurrer ?![]()
Det har jeg god tro på du harBra du sa ifra for sånt er ikke lov!! Jeg er både verneombud og tillitsvalgt på jobb jegnok å gjøre, haha
Kos degNei da får jeg gå !! Skravles senere kanskje![]()
Neida, Kengu vil ha dere i tråden hunJeg åMen bare minner deg på det. Kengu kommer til å kaste oss utav tråden iløpet av dagen om hu ser vi skriver ordet godis
![]()
![]()
Han har ikke fått klagen sin enda. Gjerne i dag da
Han sykemeldte seg selv også tok han ferieSå troooor han er tilbake i dag da
Men gruer meg i hel til å begynne igjen da... Jobber med svigermor også og ser at om hu sier han i mot får hu helst en sur hverdag og enda mer å gjøre... Men om han straffer meg, skal jeg klage på han igjen gitt...
God morgenGod morgen jenter
Er på vei til sykehuset for noe greier på svangerskapspoliklinikken og ul.
Ååh. Noe sånn kjært barn har mange navn greierJeg har også hørt noen si det. Er bare vanlig type![]()
Nei det gjør jeg ikke, ingen godis imin kroppKengu holder seg vel for godis? Spiser det ikke i det hele tatt?
Jeg har nok til å lage kanel i svingen da. Nybakte kanel i svingen hørtes jo også snadder ut da ?![]()
Ja, noe såntÅåh. Noe sånn kjært barn har mange navn greier![]()
Hjelpes som du skravler...Hadde visst fler på morgenen i dag. Bare min som ikke hadde oppdatert
Men som sagt er det mest pga sykemld![]()
Kanelknuter du mener? De er goooode.Er det vanlige kanelboller liksom ? Eller de der populære en snurrer på en rar måte?her heter kanelboller hvertfall skillingsboller
![]()
Kanelsnurrer? Eller kanelboller er gjerne det samme det da? Aner ikke heltDa må jeg spørre, hva er kanel i svingen? Kanelboller? Forklar meg godt hva detter for noe!![]()
For ikke å snakke om de som er psykopat....Jeg er helt sjokkert![]()
Det finnes så ufattelig mange dårlige sjefer rundtomkring !!
God bedringBlir nok legen i dag ja :/
Kjennes ut som jeg skal spy når som helst, men det kommer ikke
Klarer ikke konsentrere meg om noen ting![]()
Ja det skjønner jeg . Her blir jeg fulgt ekstra opp og. Så det er mange turer på føden . Blir litt lei i grunnen .Joda, men det er så kjedelig![]()
Neida det skal dere ikkeDet er sant
Men var vel fristinga hun ikke ville ha tror jeg
Hahaha. Skal vi legge ut all maten vi spiser denne uka?![]()
Var det ikke bare bilder som ikke var tillatt eller har jeg misforstått helt?Neida, Kengu vil ha dere i tråden hun
Har leddgikt og hadde sf u forrige svangerskap. Så får ekstra oppfølgingikke noe farlig. De sjekker hjertekamrene og blod å sånt.
Flink jenteLiten påminnelse på morgenkvisten:
Bare fordi vi ønsker å ha en koselig samtale her og ingen vil at noen skal bli disket fra konken, vil jeg bare minne om forum regelen om ETT-ORDS-INNLEGG
Sånn, da har jeg gjort noe fornuftig i dag og![]()