Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man kan faktisk forandre den selv til hva man vil daSikkert fordi du ikke har værr medlem så lenge
Min forandret seg etter 2 mnd tror jeg
Ja. Det går på innleggTror kanskje det endrer seg ut i fra hvor mange innlegg man skriver? Eller?
Lykke til derHåper jeg og, men blir nok legen i dag ja
Klarer ikke konsentrere meg når formen er så dritt!![]()
Du tror virkelig det du?For min del har jeg vært syk en uke...hvis ikke hadde du ikke sett meg oppi toppen tror jeg![]()
Man kan faktisk forandre den selv til hva man vil da![]()
Du tror virkelig det du?Hahahahaha! Tror nok du fremdeles hadde liggi ganske høyt oppe på lista jeg da
![]()
Hihi men det var da godtM&m faktisk
Men det varte ikke lenge![]()
Hihi, men det er jo helt perfektJa, fantastisk. Jeg trodde kanskje han skulle bli redd, men finnes ikke litt redd engang.
Har fått ny nabo som har 2 hunder nemlig. Han liker både damen og hundene![]()
Husker ikke helt. Tror jeg gjorde det når jeg satt på pc og gikk på min profilHvor da?
Men det er jo en standard og da, så når man ikke har gjort der selv så forandrer den automatisk virker det som![]()
Nja. Er noe usikker må jeg innrømmeIkke på 2. Plass ihvertfall![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Hohoho G-O-D-I-S. Liker det !Husker ikke helt. Tror jeg gjorde det når jeg satt på pc og gikk på min profilJeg har vel Bad to the bone.
Må begynne bli mer rappkjefta med den tittelen tror jeg. Er mandag i dag da... G-O-D-I-S. Er vel som banning i kirka i dag det for noen?
Du ligger på 2plass jo!Ikke på 2. Plass ihvertfall![]()
God morgen RonjaR. På veg til jobb snart?God morgen![]()
Hu mener om hu ikke hadde vært sykemeldtDu ligger på 2plass jo!
Ha en fin dag på jobbSkal bare pakke ned noe til lunsj så kjører jeg også på jobb.
Aha da skjønner jeg !Hu mener om hu ikke hadde vært sykemeldt![]()