God morgenGod morgen
Noen våkne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen
Noen våkne?
Hvorfor står det at jeg flørter med forumet?
Hihi...så snill du erGod måren jenter. Er bare innom for å legge inn oppdateringen. Hekta??en smule
Vis vedlegget 81602Vis vedlegget 81603Vis vedlegget 81604Vis vedlegget 81605
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvis noen e våken kl 1 og kl 5. Kan dåke screenshotta oppdateringen å legga ut her då? Må føre statistikken min videre![]()
Gjelder å være effektiv når man først er herJeg må bøye meg i støvet for dere skravlere!!! Hvordan får dere tid til dette?
Skjønner ikke jeg heller. (Greit jeg er på nr 17. ) men skjønner ikke hvordan resten er mulig. Dem er helt rå. Tror dem har super tommler!!!Jeg må bøye meg i støvet for dere skravlere!!! Hvordan får dere tid til dette?
Tror kanskje det endrer seg ut i fra hvor mange innlegg man skriver? Eller?Sikkert fordi du ikke har værr medlem så lenge
Min forandret seg etter 2 mnd tror jeg
Uff...så dårlig gjort av hamJa. Men glemmer ord. Men mye ligger tydligvis lagret innerst inne i en rom der bak. Får jeg høre det eller at jeg får litt tid kommer jeg på det. Hjelper meg å forklare ordet så. Nektet å prate russisk etter at broren til mamma sa jeg snakket dårlig russisk. Det var en periode der jeg måtte ha fokus på engelsk og norsk. Så det endte med at russisken ble dårlig fordi han fikk meg til å føle meg latterlig.
God måren jenter. Er bare innom for å legge inn oppdateringen. Hekta??en smule
Vis vedlegget 81602Vis vedlegget 81603Vis vedlegget 81604Vis vedlegget 81605
God morgenGod morgen! Så glad jeg bakte brød i går mens jeg skravllet med dere. For lukten er enda i huset. Og frokosten fantastisk! ! Ønsker dere en flott dag. Noen spesielle planer?
Håper du har sovet godt![]()
Ja, sånn litt i alle fall.Uff...så dårlig gjort av ham
Ønsker du å videreføre språket til dine barn da?![]()
Skal bare pakke ned noe til lunsj så kjører jeg også på jobb.God morgen![]()
Nybakt brød er herlig!
Min plan er å jobbe idag![]()
Jeg må bøye meg i støvet for dere skravlere!!! Hvordan får dere tid til dette?
God morgen, hørtes ikke godt ut. Håper kvalmen slipper litt tak.Veldig urolig dessverre
Hostet mye og er syyykt kvalm når jeg våkner
Du da?
Tror kanskje det endrer seg ut i fra hvor mange innlegg man skriver? Eller?
God morgen, hørtes ikke godt ut. Håper kvalmen slipper litt tak.
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/Ranking,-titler-og-stjerner!.1577011/Vet ikke. Har sett noen som hadde flere innlegg enn meg hvor det stod "flørter"![]()