• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Hvis noen e våken kl 1 og kl 5. Kan dåke screenshotta oppdateringen å legga ut her då? Må føre statistikken min videre :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, sikkert ikke så stor forandring da ;)
Du får sette på vekkerklokka :p

Sikkert fordi du ikke har værr medlem så lenge ;)
Min forandret seg etter 2 mnd tror jeg
Tror kanskje det endrer seg ut i fra hvor mange innlegg man skriver? Eller?

God morgen! Så glad jeg bakte brød i går mens jeg skravllet med dere. For lukten er enda i huset. Og frokosten fantastisk! ! Ønsker dere en flott dag. Noen spesielle planer?

Ja. Men glemmer ord. Men mye ligger tydligvis lagret innerst inne i en rom der bak. Får jeg høre det eller at jeg får litt tid kommer jeg på det. Hjelper meg å forklare ordet så. Nektet å prate russisk etter at broren til mamma sa jeg snakket dårlig russisk. Det var en periode der jeg måtte ha fokus på engelsk og norsk. Så det endte med at russisken ble dårlig fordi han fikk meg til å føle meg latterlig.
Uff...så dårlig gjort av ham:(
Ønsker du å videreføre språket til dine barn da?:)

Uff...så dårlig gjort av ham:(
Ønsker du å videreføre språket til dine barn da?:)
Ja, sånn litt i alle fall.

Vi har ingen kontakt med mamma sin mamma og bror hun har vokst opp med (halvbror, dum onkel). Men det viste seg at mamma hadde en bror og en søster på farsiden. Tok oss 10 år å finne dem. Han døde plutselig før vi fikk infoen om dem. Rett etter at vi fant ham. Så det siste 1,5 år har jeg fått meg 1 tante, 1 onkel, 1 søskenbarn, 1 bror og 1 far... så ble plutselig en grunn for å lære ungen i magen russisk.

Også har jeg blitt helt rar av hormoner. Så nostalgisk på barnesanger, bøker, leker og filmer jeg har vokst opp med. Så har kost meg litt på ebay. XD

Jeg må bøye meg i støvet for dere skravlere!!! Hvordan får dere tid til dette?

For min del har jeg vært syk en uke...hvis ikke hadde du ikke sett meg oppi toppen tror jeg ;)

Tror kanskje det endrer seg ut i fra hvor mange innlegg man skriver? Eller?

Vet ikke. Har sett noen som hadde flere innlegg enn meg hvor det stod "flørter" :confused:

Back
Topp